Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2009 09:33 - Из "Дневника на Балетлнетпепас" 28 Август 2009г.
Автор: baletlnetpepas Категория: Други   
Прочетен: 466 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 01.10.2009 09:49


 
 
 
 
 
 
28.08.2009
 
Загубих си очилата на Patch"s Beach! Ама че тъпа история.
Седях си под сянката на чадъра и си четях книжка, когато реших да се изкъпя. Винаги съм влизал с очила в морето. Така влезнах и днес. Явно бях забравил, че това е океан.

Тук, прави ми впечатление, вълните са някак по-различни - като че вървят по-бавно, но като че са по-мощни. Не знам!

Пусках се по тях... Една вълна ме взе и ме повлачи. След това започна да ме върти и в този миг усетих, че очилата ми изпадат. Като че за миг успях да ги хвана между пръстите на ръцете си.

"Ама че тъпа стуация" - помислих си аз след като се изправих над водата в пълна мъгла.

"I told you" - чух Франсис да вика. Да, явно на всякъде по света се използва минало време след събитието.

Естествено опитах да ги потърся, но май е по-лесно да намереш игла в купа сено, отколкото очила в Тихия Океан. Е, приемам, че ги оставям като дар на Посейдон!


Отидох на преглед в Лисмор. Приятен чичко ме разпита какъв съм и какво съм, но откровено казано мисля, че по същество е мазник. Никога няма да запбравя гласът му докато питаше "Better One or Two?" с една и съща интонация много, много, много пъти.
Подари ми лещи докато ми станат очилата.

Запознах се с дядото на Франсис, 98-годишния Крейг Чи, който срещнах докато го извеждаха на разходка. Франсис никак не го обича, май!

На обед хапнах Fish and Chips. Да призная, английските ми харесаха повече. Не че беше лоша рибата, някаква местна с бяло и крехко месо, но количеството беше незадоволително. По предложение на Франсис си купих
Ginger Beer. Въпреки подвеждащото име става въпрос за безалкохолна напитка, не лоша в последствие, но в първия момент имах усещането че пия лекарство.


Вечерта проведох първия си пълноценен разговор с тези хора - моите домакини, майката и бащата на Франсис. Още не мога да схвана съвсем точно отношенията в това семейство. До вчера щях да напиша "тираничен баща", днес обаче го видях с едно особено, тънко чувство за хумор, което на мен много ми допадна.

Интересуваха се от моралните устои на работата ми, историята на България, отношенията ни със съседите, политиката ни и министър председателя. Обясних му за Бойко Борисов. Той цъка език и заключи, че е абсолютно необходимо да въведем задължителното гласуване - така както това е направено в Австралия. Това би ни предазило от мутри министър-председатели. Опитах се да му обясня, че в народопсихологията на българина, всеки иска да е министър-председател и по възможност мутра. Той си помисли, че се шегувам.


За вечеря хапнахме пилешко и телешко със зеленчуци и орис



Тагове:   август,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: baletlnetpepas
Категория: Други
Прочетен: 946260
Постинги: 385
Коментари: 3854
Гласове: 4536
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930