Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2009 10:40 - Още малко за хомосексуалността
Автор: baletlnetpepas Категория: Други   
Прочетен: 4673 Коментари: 39 Гласове:
2

Последна промяна: 01.08.2009 10:55


 
 
 
 
Скъпи приятели,
сред цялата дандания* за моите сексуални наклонности впечатление ми направи, че никой не ми зададе един въпрос:

Какъв е бил първия ми сексуален опит, с мъж или с жена?

Явно, колкото и да считаме, че през ХХ и ХХІ са паднали всички сексуални табута, все още един такъв директен въпрос предизвиква явно неудобство. Прекрача границите на благоприличното говорене.

За нас е много важно как да се изрази едно нещо, така че да не си помислим, че слушателя си е помислил, че ние знаем нещо, което той иска ние да не знаем. И в опита си да не нараним неговата човешка същност, чувствата му, образът му на добродетеленна и истинска личност, изпразваме от съдържание думите си. А такива, те престават да бъдат слово!

Думата вече не е дума. Тя нито гали, нито удря. Не радва и не обижда. Постигнали сме резултата, към който сме се стремяли - да не въздействаме с думите си.

И така, приятели, какъв е бил първия ми сексуален опит, с мъж или с жена?

Не знам, бях твърде благовъзпитан, за да задам този неудобен въпрос.




----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* Интересен факт, която смятам да изследвам по задълбочено в някое от следващите си произведения, е че хората обявили се за стожери на морала в блог.бг използваха именно моите обявени сексуални наклонности, за да изведат тезата си, че аз лично и моите действия конкретно са морално укорими


Тагове:   още малко,


Гласувай:
2



1. nebularon - Имаш право да бъдеш щастлив, как...
01.08.2009 10:50
Имаш право да бъдеш щастлив, каквото и да ти коства това в обществото :)
цитирай
2. анонимен - Така е,
01.08.2009 10:51
ние сме роби на прекалената си добрина или несъзнато лицемерие, които ни пречат да се развиваме по пътя на конструктивната критика.

Хомосексуалността ви е прелестна. Дали мога да се надявам, скрит/а зад анонимната си същност да задам блоговъзпитано небловъзпитания въпрос-

Мъж или жена беше първият ви сексуален партньор?
цитирай
3. baletlnetpepas - Може анонимен
01.08.2009 10:54
ще те препратя към края на поста, там е отговора. По това време бях твърде благовъзпитан
цитирай
4. анонимен - Разбира се, с жена
01.08.2009 10:57
е бил първият ви опит.
Бисексуалността е очарователна. Един крещящ пример за свобода. Каквото и да говорят за свободата, по-голям пример от нея аз не виждам.
цитирай
5. анонимен - hm
01.08.2009 10:57
a posledniq?
цитирай
6. baletlnetpepas - за последния
01.08.2009 11:00
също нямам спомен, бях твърде ентусиазиран
цитирай
7. анонимен - Тъжно е когато толкова смислен п...
01.08.2009 11:14
Тъжно е когато толкова смислен постинг се окаже с гласове -1.
Хората не обичат истината, а празните химери.
А иначе лицемерно дават теми на кандидатстуденти-Да знаеш ти живота как обичам и колко мразя празните химери!
Влизам с всички блогове да дам живот на поста.
цитирай
8. baletlnetpepas - О спокойно
01.08.2009 11:19
аз си го дадох този минусов глас. Интересно ми беше да видя как изглежда отрицателното число
цитирай
9. анонимен - Аз пък си написах гаден коментар в блога.
01.08.2009 11:20
Интересно ми беше как ще реагирам.
цитирай
10. baletlnetpepas - Аз лично,
01.08.2009 11:29
като видя гаден коментар в блога си реагирам много негативно. Блъскам по бюрото и се чудя как може да съм наразбран! Ето и сега, докато гледах как бях оценен като -1 се чувствах много отрицателно оценен. Нещата обаче се подобриха в положителна посока.
цитирай
11. анонимен - :))
01.08.2009 11:33
Чувствам се като много добър човек за тази твоя емоция!
Денят ми се осмисли.
Поздрави и усмивки от един/една истински/истинска софиянец/софиянка!
цитирай
12. baletlnetpepas - Така е
01.08.2009 11:37
софиянците вече може да пишем само анонимно
цитирай
13. pakostinka - БТП,
01.08.2009 12:10
осъзнавайки колко голямо е благоприличието ви, искам да ви попитам дали сте имали сексуален опит? Все пак, вие сте величие - почти светец, а те не правят подобни неща.
цитирай
14. анонимен - Знаете ли
01.08.2009 12:15
с какво закусват пловдичани?
Със софиянки.
Айде сега, подредете се на опашка ананимните и започвам.
цитирай
15. baletlnetpepas - Всъщност
01.08.2009 12:28
пакостинке, тъй като съм твърде благоприличен и това не попитах, за да не обидя човека. Мисля, че съм имал сексуален опит, но никога не съм говорил за това така че възможно е да съм се объркал!
цитирай
16. анонимен - немога да не напиша нещо
01.08.2009 13:48
мъдро: харесваш ли новия хит на Вероника - Ало, ало.?
цитирай
17. kass - baletlnetpepas
01.08.2009 15:24
хм, не помниш с партньор от какъв пол си бил първия път, нито последния път...Дори не помниш дали изобщо си имал сексуален контакт (ком. 15).
Е, ми за какво благоприличие тогава става въпрос?
цитирай
18. анонимен - kass,
01.08.2009 15:51
разкажи нещо за себе си? ти с какви хора обичаш да си го слагаш? мъже, жени? деца?
цитирай
19. pakostinka - Уважаеми БТП,
01.08.2009 17:19
как мога да кандидатствам, за да ми станете ментор, защото определено съм възхитена и вдъхновена от вашата житейска доктрина.
цитирай
20. damnation - Драги БТП Забелязвам - поредната ...
01.08.2009 18:49
Драги БТП
Забелязвам - поредната проява на тежкото Ви състояние, водеща до дълги и уморителни онлайн диалози сам със себе си е на показно място.
Поздравявам Ви !
Моля, утолете жаждата ми за знания относно Вас - първият път сте бил прекалено благовъзпитан, а вторият - прекомерно ентусиазиран. Няма как да не попитам, дали всъщност първият път не е бил и последен ? Това би обяснило много.
И все пак да не забележите и усетите нищо ! Пак питам - наяве ли бе, или насън ? Ако е второто, то би обяснило още повече.
Желая ви приятни почивни дни :)
цитирай
21. анонимен - Интелигентност...
01.08.2009 19:04
"Бисексуалността е очарователна" - пример за вътрешна духовно усвоена свобода!?..
цитирай
22. анонимен - elinor
01.08.2009 19:43
Никога не бих попитала подобно нещо, и не само един хомосексуалист, а изобщо .Мама ме е научила, че добрият вкус не допуска въпроси за това,какви пари изкарва един човек, с какво се храни и как прави секс.Личните неща са тема табу и не е красиво да бъдат обсъждани.Такава съм, простете, че Ви обезпокоих.
цитирай
23. rustam - Хей
01.08.2009 20:11
Господин Дърдорко, защо ми изтри коментара от предишния пост.
Шубенце си ти. Заешко сърце.
Ще те курдисам...заслужаваш го, лицемер.
цитирай
24. анонимен - кУрдисай го рустаме, заслужава го! ахахах
01.08.2009 21:12
виждам имате много почитатели бтп. за това Ви обичам!
цитирай
25. анонимен - да питам също ,
01.08.2009 21:18
рустане, жени КУрдисваш ли? много искам. къде да се запиша?
цитирай
26. mahatma - Според мен
01.08.2009 21:56
първият ви сексуален контакт е бил с коза, но понеже не познавате разликата с пръча, може да сте опънал и пръч. А докато сте опъвал животното сте го подръпвали по бозките - вимето, ако била коза, или сте подръпвали мъдурките на пръча, които сте счел за бозките на козата - вимето, защото по големина пръчовита мъдури са големи като козето виме. Така че ви препоръчвам отново да опънете едното и/или другото животно за да си припомните всъщност с кого сте имали този забравен от вас първи сексуален акт.
цитирай
27. baletlnetpepas - Колко много нови коментари
01.08.2009 22:11
благодаря ви, радост моя, приятели мои! Ще отговоря на всички.

Делюжън, Вероника не е лошо момиче, но е попаднала на лоши продуценти, в този смисъл заглавието на новия й хит ми изглежда глуповато (въпреки, че сериала си о биваше)

Касс, не изопачавайте думите ми - не попитах, а не не помня. Точно това е благоприличието - всъщност всички знаем, но не говорим.

Пакотинке - пратете ми автобиография, мотивационно писмо и снимка в цял ръст на лични. С вас ще се занимае компетентна комисия и ще ви уведомим за решението й в най-близски срокове.

Демнацион, вероятно мисълтта ви е скачала и не сте бил сигурен какво искате да пишете поради това и първото ви изречение е не ясно. Не се притеснявайте, и на мен често ми се случва, така че както виждате си приличаме. Колкото за останалата част от въпроса ви, мисля че навлизата в една твърде интимна сфера и ще ви помоля да спазвате благоприличен тон. Благодаря ви.

Ан 22 - простено ви е.

Рустам, от кога най-бзличния човек в блога започна да проявява такава смелост. Блог беге наистина е едно мълшебно място.

Дилюжън - да разбирам ли че сте влюбена в славата ми, а не в мен?
цитирай
28. анонимен - Айде още един /raders/
01.08.2009 22:15
Ми то никак не е малко; дори е прекалено много, та чак досадно. Разбирам проблема, донякъде съчувствам, но не разбирам защо трябва да си развяваме открито посраните гащи - то голяма хубост наистина. Всеки може да живее както си иска - негова си работа, но не и да досажда на другите. Аман вече от нагли ...
цитирай
29. djgator - балет
02.08.2009 00:53
Интересно питане и едновременно интересен самоанализ :) Интересна тема и интересен постинг, не на послезно място - интересни коментари. В твой стил ( за първи път) ще дам мнението си:
Първият ти сексуален контакт вероятно е бил с мъж, а също така е възможно да е бил с жена, като е допустимо да е бил с теб самия. Не е за подценяване тезата, че всъщност не се е състоял, понеже спомените са го заличили, от друга страна - последния ти акт пак е с такива характеристики. Затова в заключение ще кажа, че първият и последният, както и всички между тях, е възможно да са били със всяко допустимо участие, както и без никакво друго, а и е възможно да е плод на илюзия. А дали е така? :))))
цитирай
30. baletlnetpepas - Вашия анализ
02.08.2009 02:00
гаторе е задълбочен, поради което, вероятно е правилен
цитирай
31. анонимен - ,
02.08.2009 02:49
смешник.
цитирай
32. анонимен - хех, слънце аз съм влюбена
02.08.2009 07:35
през шест от всеки девет месеца, това иде да рече, че има време за Вас, има време за славата Ви :)
цитирай
33. baletlnetpepas - ан 28
02.08.2009 12:02
съдите по себе си. Моят личен живот не е просрани гащи.
цитирай
34. анонимен - Ти чукал ли си мъж
02.08.2009 20:45
или само теб са чукали?
цитирай
35. baletlnetpepas - ан 34
02.08.2009 22:10
а ти чукал ли си на дърво?
цитирай
36. pakostinka - Многоуважаеми БТП,
02.08.2009 23:03
вие да не би да си имате фирма за подбор на последователите? Доста сериозен пакет изисквате - предлагате ли подобен? :)
цитирай
37. baletlnetpepas - О да пакостинке
03.08.2009 00:18
кандидатствайки при нас Вие приемате:
Предизвикателства. Ние ги приветстваме. Те ни дават възможност да покажем колко по-далече можем да стигнем от това, което се очаква от нас. Това е духът, който ни отличава от останалите. Зад всеки ъгъл търсим хора, които вярват в себе си и искат да се развиват тук и сега. На тях предлагаме възможността да надминат собствените си очаквания, да бъдат оценени, а идеите им да бъдат реализирани.
цитирай
38. pakostinka - Многоуважаеми БТП,
03.08.2009 10:19
предложението звучи зашеметяващо. Информирам Ви, че в рамките на 2 дни ще получите моята автобиография, заедно с мотивационното ми писмо и снимка, която да не ви позволява да ме различите в тълпата, тъй като конфиденциалността е изключително важна при реализирането на идеи, а и при тяхното генериране :)
цитирай
39. baletlnetpepas - Пакостинке
03.08.2009 10:36
вярвам, че шансовете са ви много големи. Скривайки се в тълпата вие позволявате да се открои духът, който ви отличава от останалите. Сега ви трябва и щипка вяра в себе си и работата е опечена.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: baletlnetpepas
Категория: Други
Прочетен: 947145
Постинги: 385
Коментари: 3854
Гласове: 4536
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930