Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2009 10:09 - Из "Дневника на Балетлнетпепас" 9 Септември 2009г. ІI част
Автор: baletlnetpepas Категория: Други   
Прочетен: 603 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 22.10.2009 10:11


 
 
 
 
 
 

8 часа сутринта, добре омазан с крем против изгаряне, след като вече се изкъпах в морето.

 

Дори не мога да си представя какво ли е тук през лятото, след като през „зимата” в 7:30 морето е достатъчно топло за къпане. Вълните са „големи” дори когато са „малки” като днес.

Стоя и чакам вълната, за да ме повози. Водата е до кръста ми. Наблюдавам как вълната се оформя и си казвам, колко е подходяща за целите ми. В следващия миг установявам, че цялата вода, в която съм бил, е засмукана и е останало само колкото да ми се намакрят глезените, а срещу ми бавно върви водна стена.

 

„О, я по-добре да изчакам следващата” – казвам си и се гмуркам под стената.

 

Вчера (вторник 08.09.2009 – честит Рожден ден Оги), слезнах до Лисмор и от една книжарница си купих еразмовата „Възхвала на Глупостта”. След това се загледах в книжарницата – всъщност магазинче разделено на половина. От едната страна книги Second Hand, а от друга HAMP продукти.

 

Just say Know”  - хареса ми играта с рейгъновата кампания.

 

 Human

Against

Marihuana

Prohibition

- хубаво е че и в мъничкя Лисмор имаме поддръжници. Продавача беше на около 60. Бих искал и аз да си имам малко магазинче за книги и hamp-продукти когато порасна.

 


Беше ми странно когато в Лисмор открих магазин за домашни любимци, в който се продаваха и папагали. Елейн, обичаше да слага семена на терасата си, а папагалите и другите птички често пристигаха, за да и напомнят за това.
 

Днес разбрах (едно от? ) презрителното значение на думата “whitey” : Използва се от китайците в Австралия, за да разграничат качествената китайска храна, от тази, която сервират на белите. Китайската храна за бели се нарича „whitey.

„Няма такова нещо като кисело-сладък сос” – каза ми Елейн, „Той е направен за Европейците”

Баристон ангажираше китайски ресторант за семейна среща – с братя, братовчеди, близки роднини  и скъпият му, сляп 98 годишен баща – милионер. Чух го да казва по телефона: “…and make sure that there is no whitey” и като виден представител на белите веднага се заинтересувах, що за расизъм е това! (Беше ми дадено горното обяснение, но пък след това Елейн често ме наричаше whitey, уж на майтап, но нали знаете приятели, че във всеки майтап има истина, иначе нямаше да е майтап, а обида – бел. авт.)

Вече започвам да потръпвам от нетърпение за тази семейна среща, на която ще получа полагащия ми се дял от not-whitey китайска храна и ще мога да наблюдавам тези странни и неразбираеми за мен семейни отношения свързани с очакването на голямо наследство!

image
Отровна жаба, която Франсис спаси от Басейна




Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: baletlnetpepas
Категория: Други
Прочетен: 945672
Постинги: 385
Коментари: 3854
Гласове: 4536
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930