Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2009 10:14 - Малка песничка за Големия Джихад
Автор: baletlnetpepas Категория: Други   
Прочетен: 651 Коментари: 0 Гласове:
2



 
 
 
 
 
 
Скъпи приятели,
този мой пост е за Големия Джихад.


Моят Джихад е срещу силите на обективното. В тях откривам злото, което ми отнема свободата да създам света по свой образ и подобие.

Вярата ми е, че като образ и подобие, аз съм суверен на вселената си; неограничен, безкраен и вечен. Обективното, обаче ме държи окован в генетичния материал; в тялото; в болестите; в старостта; в необходимостта да се осигурявам; да си купя апртамент на кредит; да работя за да ям; да отглеждам друго подобно нещастно същество, на което да завещая цялото си обективно робство.

Плашещи са силите на обективното, с тих глас и ехидна усмивка казват: "Аз съм единствено възможното. Всичко друго е бълнуване на болен мозък, който не може да докаже нищо."

Това обаче е литературна метафора. Силите на обективното не говорят. Обекта няма глас, обекта няма мисли, обекта не е личност!

Само Субекта има всичко това, но Субекта не се доказва, Субекта се
Гроква.

Големият Джихад е УСИЛИЕТО да Грокнеш целия Космос.

Следващата песен е за Големия Джихад:









Тагове:   малка,   джихад,


Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: baletlnetpepas
Категория: Други
Прочетен: 939275
Постинги: 385
Коментари: 3854
Гласове: 4536
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031