Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2009 13:02 - Из "Дневника на Балетлнетпепас" 23 Август 2009г.
Автор: baletlnetpepas Категория: Други   
Прочетен: 766 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 25.09.2009 08:53


 
 
 
 
 

23.08.2009г.

 

Хийтроу, Терминал 4 Седя в Quiet Room и си чакам самолета, който би трябвало да ме отведе в Бангкок. Часът е 22:37. По план трябваше да към излетял преди 7 минути, но както ми обясни услужливата служителка при чекирането, полетът ще закъснее и ще тръгнем около 1:20 местно време.

image

Балетлнетпепас пътува към Терминал 4, все още не знаещ, че полета му ще закъснее с три часа

“Това естествено, не е толкова зле, колкото вчерашното закъснение от 7 часа” – успокоително ми каза девойката - "Това е основната причина за промяната в графика!"

“Де се е видяло, поданик на кралицата и точност да вървят ръка за ръка” – помислих си аз.

 

Тричасовото закъснение бе компенсирано от Quantas с ваучер от 10 лири, който набързо оползотворих в пица Quattro Stagioni и биричка Stella Artois (е доплатих още 1.45 Ј, но смятам, че съм овъзмезден прилично).

 

Накупил съм си бая книжки. Бях си обещал да внимавам с книжарниците,  но не устоях на силата на колекционерската си страст да притежавам.

 

До Quiet Room се намира Multi-Faith Prayer Room. Всъщност именно табелката с този надпис ме доведе до тук.

image
Табелка водеща Балетлнетпепас по пътя му

 

“Как ли изглежда една Multi-Faith Prayer Room?!” – се чудех аз. Оказа се помещение най-обикновено. На маса в ъгъла бяха поставени различни религиозни книжки, но по стените нямаше никакви религиозни символи. Влезнах вътре и се замислих... за себе си и за всичко друго. Бях сам.

 

След това влезе още един човек. Постояхме заедно и реших да изляза. “Да не преча!” е моят религиозен девиз. На излизане забелязах, че си е събул обувките. Аз бях обут. “Аха, това значело Multi-Faith Prayer Room

 

Сега си стоя излегнат в Quiet Room и дращя с молив по страниците на тефтера си. Дано не преча на тези двамата, които спят.

Ще си купя нещо за пиене и ще помисля.




Тагове:   август,


Гласувай:
6



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: baletlnetpepas
Категория: Други
Прочетен: 944220
Постинги: 385
Коментари: 3854
Гласове: 4536
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930