Постинг
02.06.2009 10:41 -
Защо купуването и продаването на гласове не може и не трябва да е престъпление
Автор: baletlnetpepas
Категория: Политика
Прочетен: 8764 Коментари: 63 Гласове:
Последна промяна: 02.06.2009 10:49
Прочетен: 8764 Коментари: 63 Гласове:
0
Последна промяна: 02.06.2009 10:49
Приятели,
предвид наближаващите избори зачестиха постовете, в които видни блогъри ни призовават да гласуваме по съвест срещу тройната коалиция зачената от сатанинския брак между президента-досонсик Гоце Първанов, поробителя - продажник - доносник Доган-ага и царя-крадец на земи от републиканския горски фонд - Куборга Симеон; Друго, което ни призовават е да не продаваме гласовете си (сиреч да гласуваме за някой изпосталял от глад политик, който дори не може да ни даде някой лев). Реших, че е време и аз да се изкажа по същество.
За кой да гласувате не мога да ви кажа, тъй като самия аз смятам да ходя за гъби в деня на изборите. Естествено, ако някой ми предложи по-добра оферта, склонен съм да пусна гласа си за него; такъв обаче все още няма! Ако някой иска да ми купи гласа, моля да не се притеснява, а да ми пише на лични. Ако смята, че е престъпление то следващите редове са за него с надеждата да го убедя в обратното.
Историята, започна през вече далечния ХVІв. в Тулуза, където се запознах Жан Боден. Същият имаше доста неуравновесен характер и се мяташе от една крайност в друга. Проблемът идваше от майка му, силно вярваща католичка, която бе възпитала детето си в усещането, че ако не изпълняваш дословно всяко нареждане на Римския папа, то отиването в ада е напълно уредено; и за да не останат думите й без последствия тя го налагаше с голяма любов и гьостерица където го свареше. Всичко това оказа силно влияние върху малкия Жан, който намрази до дъното на душата си папата запазвайки синовната обич към майка си. През бурното си тинейджърство се увлече по произведенията на Калвин и другите протестнтски мислители. Почна да пописва, но остана в историята с "Les six livres de la Rйpublique" - произведение, на което дължим теорията за държавния суверенитет - власт вечна, абсолютна и неограничена. Носителят й - суверенът е законовонеподчинен, законовонеотговорен и създател на закони. И всичко това въпреки отричането на божествения характер на кралската власт и признаването на правото на свободен на избор на религия! Цялата му теория беше доста объркана и нелогична, но както казах, той беше един невротичен човек изпадащ в крайности. Предполагам, че когато е разбрал, че католика Луи ХІV обуславя абсолютната си власт с неговата теория, този женевски протестант, е започнал да се върти в гроба.
Но да спрем с него. Век и половина по-късно пак от Женева тръгна още едно мътно учение за суверенитета. Създаде го мързеливия Жан-Жак Русо, който си нямаше друга работа, но пък си имаше достатъчно доходи, за да не се скъсва от бачкане. Все пак, не мога да отрека чувството му за хумор. Спомням си как ме покани веднъж в Лозана, на изпълнение на негово музикално произведение, което беше написал вечерта преди концерта (въпреки, че поканата получих три месеца преди това) и то на случаен принцип. Всички много се смяхме. Изключение правеше г-н Рикард, който освен че беше платил концерта, беше и наел Жан-Жак като учител по музика на децата си, а едва тогава разбра, че последния си няма и идея от музика.
Един ден Русо, въпреки че си нямаше и идея от теория на държавата, в пристъп на лентяйско вдъхновение, реши да се помайтапи със хората от провинцията, като препише Боден, но вместо "държавен" да нарече суверенитета "народен". Малко хора разбраха шегата му; а някой го приеха толкова на сериозно, че дори си спретнаха революция, твърдейки че цялата власт произхожда от народа и следователно не съществува власт над него.
И ето така, от майтап на майтап, хората получиха правото да избират управителите си. Доктрината твърдеше, че това е израз на висшия народен суверенитет; но най-голямия майтап беше това, че в България се забрани на суверена да продава гласа си.
"Кой му забрани?" - попита ме вчера Жан Боден
"Ами с акт на парлмента. Промяна в Наказателния кодекс" - казах му аз.
Боден се замисли известно време и после пак попита: "А как се сформира парламента?"
"С избори" - отвърнах му.
"Искаш да ми кажеш, че органа, който се сформира от Суверена, наказва Суверена за това как го сформира!!! Че тогава това, което наричате Суверен, въобще не е Суверен, ами си е обикновен подчинен!" - бе изумен той.
"Ми така се получава" - вдигнах рамене аз.
Тук някъде се включи и Русо със специфичния си хумор: "Суверенът затова е суверен, защото е неотговорен пред никого за своите решения; и ако хората са решили да взимат пари за гласа това е техен проблем! Представи си, Жан, някой да тръгне да наказва Луи ХІV, защото е взел пари да назначи министър!"
Двамата прихнаха да се смеят като си го представиха.
И така приятели,
смятам опита да бъда наказван затова, че ще продам гласа си, на този който ми предложи най-много, за опит да ми бъде отнета частицата суверенитет, която притежавам, както и опит да бъда сплашен от моите подчинени органи. За да не загубя върховното си правомощие, и в опит да предпазя електоралното си достойнство обявявам тръг за гласа си!
Очаквам вашите предложения на лични!
Ваш Балетлнетпепас
и с двете идеи в поста ви, но те са предадени на такъв висок стил, че дори и да искам да ви оборя няма да мога.
цитирайтогава как може да не сте съгласна?
цитирайвярвам, че трябва да се гласува и защото смятам, че е нередно да се купуват гласове.
Всичко това при мен е обусловено на емоционална основа.
А вие ми пробутвате някакви високоинтелектуални постове, за да внедрите в чистата ми душа съмнение. Възможно е и да сте прав, но тази истина не мога да я понеса.
цитирайВсичко това при мен е обусловено на емоционална основа.
А вие ми пробутвате някакви високоинтелектуални постове, за да внедрите в чистата ми душа съмнение. Възможно е и да сте прав, но тази истина не мога да я понеса.
тогава гласувайте съвсем безплатно, но моля ви, не позволявайте да ме наказват, за дето се възползвам от свещенните си права на владетел на тази държава!
цитирайкаква е, според вас, приемливата цена срещу която бихте дали гласа си?
цитирайчакам офекри на лични
цитирайпри вас е много интересно. Постъпват най-разнообразни оферти. Желая приятно четене и писане.
цитирай
8.
анонимен -
хахахах
02.06.2009 11:52
02.06.2009 11:52
мисля и аз да се възползвам от суверенитета си и спечеля малко пари. Организирам проучване: коя партия плаща най-много? А на две, не мога ли се продам?
цитирай
9.
анонимен -
Ми .../ или на български Ами ... /
02.06.2009 11:54
02.06.2009 11:54
високообразовани интелектуалецо, преди да отидеш за гъби в дните на избори, мини и гласувай поне за Зелените , та да не ядеш много скоро и отровен пачи крак . Гласувай без оферта , поне в името на собственото си оживяване . И една молба. Моля те, посочи ми откъде преписа "Историята" , тъй като не си спомням къде съм я чел преди години.
цитирайче каква е тази политическа партия. Нека да узреят и тогава да се явяват на избори. Без оферта не гласувам.
А историята се върти във въздуха - ако намериш източника вероятно ще разбереш и истинското ми име!
цитирайА историята се върти във въздуха - ако намериш източника вероятно ще разбереш и истинското ми име!
до колкото може да гласувате само един път ще трябва да се постараете повече, за да сепродадете на две партии. Все пак възможен вариант има, но той не е много морален. Карате някой да гласува и без да знае му продавате гласа
цитирайтака ни е угодно! Ние суверени ли сме или що? С тези призиви само се опитват да ни оплетат в мрежа от лъжи! Истината по всички въпроси е друга и ако някой се интересува просто трябва да ми пише...
Ето например еднa вечер Монтескьо се беше напил като свиня (уви старецът попийваше) и ми каза, че това за разделението на властите, което уж го имало в Англия на Торите и било заложено в уж "смесената" им конституция го е написал ей така за ташак, за да има с кво политоложките да си дръгнат шундите. Истината била, че след работа магистратите, пичовете от Уестминстър и висшите чиновници се натрясквали заедно с министър председателя и лорд ковчвежника, а после вкупом отивали при пухкавата Роузи, където в мръсните ложета на разврата договаряли разпределянето на концесии и монополи, размера на митата, съдебни решения, назначенията на лукративни длъжности и т.н.
цитирайЕто например еднa вечер Монтескьо се беше напил като свиня (уви старецът попийваше) и ми каза, че това за разделението на властите, което уж го имало в Англия на Торите и било заложено в уж "смесената" им конституция го е написал ей така за ташак, за да има с кво политоложките да си дръгнат шундите. Истината била, че след работа магистратите, пичовете от Уестминстър и висшите чиновници се натрясквали заедно с министър председателя и лорд ковчвежника, а после вкупом отивали при пухкавата Роузи, където в мръсните ложета на разврата договаряли разпределянето на концесии и монополи, размера на митата, съдебни решения, назначенията на лукративни длъжности и т.н.
вие наистина разбирате от политика. Поклон и благодарности за добрия коментар! Дали да не хапнем някъде?
цитирайкойто за мое огромно съжаление изключва вашето присъствие. Знаете, деловият мъж не принадлежи на себе си, а на обществото.
цитираймнения в сайта на семейство Колеви и хубавичко се позабавлявах.
цитирай
16.
анонимен -
Скромността не е порок
02.06.2009 13:45
02.06.2009 13:45
" Искате ли да говорят хубаво за вас, не говорете хубаво за себе си . " Блез Паскал / фр. философ, математик и пр. /
цитирай
17.
анонимен -
ооо я стига!
02.06.2009 13:50
02.06.2009 13:50
само г-н ka4akов е свободен в този блог!
цитирайИма някакъв парадокс в това, което казваш "Искаш да ми кажеш, че органа, който се сформира от Суверена, наказва Суверена за това как го сформира!!! Че тогава това, което наричате Суверен, въобще не е Суверен, ами си е обикновен подчинен!"
Но като цяло, за да си продадеш гласа, значи не ти пука за кой ще гласуваш. Не ти пука и кой ще те управлява. А и колко да ти дадат? 20-50-100 лева? С тях и без тях... Нито ще забогатееш, нито ще обеднееш... Гласувай, за този, който искаш, а ако ти даде и пари.. на далавера си! :)
цитирайНо като цяло, за да си продадеш гласа, значи не ти пука за кой ще гласуваш. Не ти пука и кой ще те управлява. А и колко да ти дадат? 20-50-100 лева? С тях и без тях... Нито ще забогатееш, нито ще обеднееш... Гласувай, за този, който искаш, а ако ти даде и пари.. на далавера си! :)
семейство колеви е семейството, което ми показа какво е семеен живот. Да м благодарим.
Андрешко - стария паскал се беше побъркал от сифилис в края на дните си и накрая съвсем не знаеше какви ги говори. Освен това се скъсваше да се хвали каква сметачна машина направил на баща си
дилюжън - качаклиев е свят човек, затова често е неразбран
Доричела - искам да гласувам за този който ми даде много пари. Може да дори, ако няма толкова пари в наличност да ми издаде Запис на заповед с падеж след изборите. Казвах на стария Русо, че е по - весело да направим обществения договор частен. Тогава нещата са много по ясни.
цитирайАндрешко - стария паскал се беше побъркал от сифилис в края на дните си и накрая съвсем не знаеше какви ги говори. Освен това се скъсваше да се хвали каква сметачна машина направил на баща си
дилюжън - качаклиев е свят човек, затова често е неразбран
Доричела - искам да гласувам за този който ми даде много пари. Може да дори, ако няма толкова пари в наличност да ми издаде Запис на заповед с падеж след изборите. Казвах на стария Русо, че е по - весело да направим обществения договор частен. Тогава нещата са много по ясни.
Ти на запис на заповеди не вярвай, че ако няма нищо, ще го осъдят и ще ти кажа,че ако някой ден има, ще имаш да взимаш тогава :) Ако ще ти дават, да е кеш!
цитирайно какво ще кажеш запис на заповедта ми се издава от политическата сила, за която гласувам, а като авалисти върху нея се подписва целия управителен съвет на партията. Все ще си изкарам парите, а и това е твъро предизборно обещание!
цитирай
22.
анонимен -
Гласове
02.06.2009 14:45
02.06.2009 14:45
Искрено се надявам автора да получи предложение да търгува с наркотици за някой наркодилър. неотказвайки му, и запазвайки така личната си финансова свобода, продавайки дрога на подрастващи, един ден да разбере, че някое от децата му също е станало наркоман...После като се прибере у дома, да види че всичко е разпродадено за ..пакетче кокаин...
цитирайТи още ли вярваш на предизборни обещания? :)
А относно това кой ще ти е авал.. съмнява ме да се подпишат точно те и да ти я издадат точно те. Хе-хе.. Ще дадат на някоя чевеченце "партийно" да ти се разпише и после човеченцето я ще го уволнят, я ще изчезне... Така лесно пари не се дават :)
цитирайА относно това кой ще ти е авал.. съмнява ме да се подпишат точно те и да ти я издадат точно те. Хе-хе.. Ще дадат на някоя чевеченце "партийно" да ти се разпише и после човеченцето я ще го уволнят, я ще изчезне... Така лесно пари не се дават :)
24.
анонимен -
их..
02.06.2009 14:55
02.06.2009 14:55
само исках да помогна :)
цитирайне ставам за търговец на наркотици. Твърде много обичам хората и ще започна да ги подарявам.
Доричела, ако авалистта не е целия управителен съвет просто няма да гласувам да партията и тую то. Аз съм суверен все пак.
Дилюжъл, помогна - дори самото споменаване на името на качаклиев е помощ за нуждаещите се.
цитирайДоричела, ако авалистта не е целия управителен съвет просто няма да гласувам да партията и тую то. Аз съм суверен все пак.
Дилюжъл, помогна - дори самото споменаване на името на качаклиев е помощ за нуждаещите се.
Затова приемете моя съвет.... само кеш :) И то само от тия, които искате да спечелят.. иначе си продавате гласа за жълти стотинки :)
цитирайискам да спечелят тези, които ще ми платят записа на заповед.
цитирайхитро... :)
цитирайКупуването на гласове е престъпление.
Закона си е закон.
Тук никой не брои законите за слива.
Единствения ми аргумент против купуването на гласове е факта, че едни имат повечко пари от други и това води до неравнопоставеност в наддаването.
Следва ли онези, които нямат пукнат грош в джоба си да са дискриминирани по толкова елементарен начин. И най-вече, че онези които разполагат с пари - са ги крали от тези, на които ще ги броят.
Тоест парите са си твои.
Дискриминацията е лошо нещо - това поне ще го приемеш за аргумент.
Като узреят гъбите няма да гласуваш за червените.
Освен ако не сте със Сергей в клуб по интересни интереси...
Съжалявам.
http://www.news2009.net/watch.php?news=_411_43E_440_438_441_20_422_43E_434_43E_440_43E_432
Ето ти предизборна оферта - пари нямам.
цитирайЗакона си е закон.
Тук никой не брои законите за слива.
Единствения ми аргумент против купуването на гласове е факта, че едни имат повечко пари от други и това води до неравнопоставеност в наддаването.
Следва ли онези, които нямат пукнат грош в джоба си да са дискриминирани по толкова елементарен начин. И най-вече, че онези които разполагат с пари - са ги крали от тези, на които ще ги броят.
Тоест парите са си твои.
Дискриминацията е лошо нещо - това поне ще го приемеш за аргумент.
Като узреят гъбите няма да гласуваш за червените.
Освен ако не сте със Сергей в клуб по интересни интереси...
Съжалявам.
http://www.news2009.net/watch.php?news=_411_43E_440_438_441_20_422_43E_434_43E_440_43E_432
Ето ти предизборна оферта - пари нямам.
Вие наистина ме спечелихте за вашата кауза. Дори не знаех, че сте ми подготвили такъв подарък! Обещавам, че няма да измамя вашето доверие!
цитирай
31.
анонимен -
лично
02.06.2009 18:48
02.06.2009 18:48
Логиката ви куца доста, но нишката на мисълта ви се губи още в началото - какво се иска от вас..
В основата на този въпрос седи възпитанието и мирогледа ви. Който, явно, досущ като проститутките, сте готови да продадете за жълти стотинки... И което не може да породи в мен никакви други чувства освен съжаление (към вашата душа).
За пръв и последен път стъпвам тук - просто сте поредната чалго-ръсеща бръщолевина в интернет...
Не защитавам ничия партия или кауза - защитавам собственото си право да гласувам... И правото си да не гневя от пошлостта, на грешно (или изобщо) неразбиращи собствената си същтност люде, които плоската меркантилност ги прави "оратори".
цитирайВ основата на този въпрос седи възпитанието и мирогледа ви. Който, явно, досущ като проститутките, сте готови да продадете за жълти стотинки... И което не може да породи в мен никакви други чувства освен съжаление (към вашата душа).
За пръв и последен път стъпвам тук - просто сте поредната чалго-ръсеща бръщолевина в интернет...
Не защитавам ничия партия или кауза - защитавам собственото си право да гласувам... И правото си да не гневя от пошлостта, на грешно (или изобщо) неразбиращи собствената си същтност люде, които плоската меркантилност ги прави "оратори".
32.
sparhawk -
супер е поста
02.06.2009 22:00
02.06.2009 22:00
съгласен или, много ме развеселихте :)
цитирайТи не разбра ли, че човекът просто се шегува? Аман от нравоучители без капка чувство за хумор...
цитирай
34.
анонимен -
))
02.06.2009 23:46
02.06.2009 23:46
Клипа на Борис Тодоров е убиец !
Подкрепя напълно разсъжденията ми върху идеята от "Харви Милк"- имаш ли начина, можеш да издигнеш всеки/всичко.
цитирайПодкрепя напълно разсъжденията ми върху идеята от "Харви Милк"- имаш ли начина, можеш да издигнеш всеки/всичко.
но имам чувството, че блогерът лого е ужасно умен човек.
Пишете ми по това.
цитирайПишете ми по това.
36.
анонимен -
Teamwork…
03.06.2009 00:31
03.06.2009 00:31
means never having to take all the blame yourself.
цитирайДоста си изостанал.Отдавна никой не се интересува от някакви си народи и суверенитети.Суверенитета се решава нейде из кабинетите в Ленгли ,Тел Авив или Любянка .В същото време Божията армия се събира ,а самолетоносачите плуват към финала,пак във Вавилон.
цитирайКорупцията си върви под формата на майтап и се чуди на останалите, че не не са дорасли да разберат колко е хубава. Попадне ли в затвора, нерядко се отървава от чуденето си.
И недей да приписваш собственото си обяснение за общите ни познати, защото ми се оплакаха теб, че си им досаждал, за да се похвалиш, че си ги видял.
цитирайИ недей да приписваш собственото си обяснение за общите ни познати, защото ми се оплакаха теб, че си им досаждал, за да се похвалиш, че си ги видял.
39.
sparhawk -
до номер 35
03.06.2009 10:23
03.06.2009 10:23
не съм съгласен. Именно отделните хора съставляват народа и не може да извеждате общото над индивидите. Важна е индивидуалната свобода.
цитирайще отговоря на тези, които са ми интересни.
Анонимен 32 по принцип всеки професионалист си пада малко проститутка - често върши нещата не защото му харесва, а за пари.
logo - проблемът на тезата ти, че съществуването на народа е напълно недоказуемо. "Народа" е фикция. Сам той не може да действа, действа се от негово име. Тогава нещата се размиват - дали действието е резултат от народната воля или резултат от волята на представителя? Само че волята е продукт на психиката, а психика има само Човека (не и народа), то тогава народа, каквото и да представлява, няма воля.
По въпроса дали мога да се откажа от суверенитета и да образувам сам собствен суверенитет - отправна точка ми е Декларацията на независимоста; там не се говори за народ, а за "група хора"... Но защо да преразказвам, нека заедно да прочетем първото изречение:
When in the Course of human events, it becomes necessary for one people to dissolve the political bands which have connected them with another, and to assume among the powers of the earth, the separate and equal station to which the Laws of Nature and of Nature's God entitle them, a decent respect to the opinions of mankind requires that they should declare the causes which impel them to the separation...
Защо, ако желая да скъсам политическите си връзки с други хора да не мога да го направя? Защо неясното понятие народ трябва да ме ограничава? Естествено, разсъждението е теоретично, всеки суверенитет се защитава с война. Ако откъсващите я загубят за историята стават предатели на отечеството, ако я спечелят - бащи-основатели.
Мисия, напълно съм съгласен с вас.
Боряне, блогърът лого явно има образование, но още не е влезнал в критическата възраст и не е започнал да критикува образованието си
nkf - донякъде сте прав. Реално държавен суверенитет притежават единствено САЩ, Русия, Китай и може би ЕС и Индия.
Вмир - не знам какво да ви отговоря
цитирайАнонимен 32 по принцип всеки професионалист си пада малко проститутка - често върши нещата не защото му харесва, а за пари.
logo - проблемът на тезата ти, че съществуването на народа е напълно недоказуемо. "Народа" е фикция. Сам той не може да действа, действа се от негово име. Тогава нещата се размиват - дали действието е резултат от народната воля или резултат от волята на представителя? Само че волята е продукт на психиката, а психика има само Човека (не и народа), то тогава народа, каквото и да представлява, няма воля.
По въпроса дали мога да се откажа от суверенитета и да образувам сам собствен суверенитет - отправна точка ми е Декларацията на независимоста; там не се говори за народ, а за "група хора"... Но защо да преразказвам, нека заедно да прочетем първото изречение:
When in the Course of human events, it becomes necessary for one people to dissolve the political bands which have connected them with another, and to assume among the powers of the earth, the separate and equal station to which the Laws of Nature and of Nature's God entitle them, a decent respect to the opinions of mankind requires that they should declare the causes which impel them to the separation...
Защо, ако желая да скъсам политическите си връзки с други хора да не мога да го направя? Защо неясното понятие народ трябва да ме ограничава? Естествено, разсъждението е теоретично, всеки суверенитет се защитава с война. Ако откъсващите я загубят за историята стават предатели на отечеството, ако я спечелят - бащи-основатели.
Мисия, напълно съм съгласен с вас.
Боряне, блогърът лого явно има образование, но още не е влезнал в критическата възраст и не е започнал да критикува образованието си
nkf - донякъде сте прав. Реално държавен суверенитет притежават единствено САЩ, Русия, Китай и може би ЕС и Индия.
Вмир - не знам какво да ви отговоря
Ако се легализира, хората ще гласуват и нещата може и да потръгнат.
цитирайвйо съвсем съвсем права. Трябва дори да е задължително да ни дават пари, за да гласуваме. Искат съвсем ефтино да минават
цитирайЕдин много гневен мейл. Дали ще свърши работа?
цитирайнито един администратор не се впечатлява от гневни имейли. Той такива получава купища и така е привикнал, че дори не може да ги разбере.
Опитай с подмазващ се и себеоплюващ се имейл, в който съобщаваш, че той е висшата власт, а ти си плазмодии, който копнее да бъде стъпкан и оплют от божествения му администраторски крак. Това със сигурност ще го накара да се замисли и няма да може да ти откаже нищо
цитирайОпитай с подмазващ се и себеоплюващ се имейл, в който съобщаваш, че той е висшата власт, а ти си плазмодии, който копнее да бъде стъпкан и оплют от божествения му администраторски крак. Това със сигурност ще го накара да се замисли и няма да може да ти откаже нищо
и без друго преписват темите от къде ли не. Даже сега на първа виси статия за самолетната катастрофа, която е преписан коментар от блога на някакъв умник тук. Толкова са зле представяш ли си???
цитирайhttp://www.youtube.com/watch?v=Pu-3Og4Yg2g
цитирайДа купуваш гласове и да купуваш салам от магазина не е едно и също!В единият случай Червените Олигарси си осигуряват Власт,чрез парите си,в другият случай сам ти задоволяваш биологичните си потребности!В първият случай се заробваш,а заробваш и собствените си деца!Христос също е бил купен/продаден за 30 сребърника!
цитирайхората, които на лични съобщения ми предложиха да купят гласа ми изрично ме помолиха, предвид създалата се ситуация, да не споделям коя политическа сила представляват. Така че дали са червени олигарски, сини анархисти, или залени душмани - не мога да ви кажа. Ползвам се от правото на таен вот.
цитирайСте готов да се продадете срещу пари..?
цитирай.
цитирай
51.
анонимен -
за суверена и гъбите
04.06.2009 11:20
04.06.2009 11:20
забавен блог, но явно не си дочел нито Боден, нито Русо, малко ти се губи идеята за суверена ;)Ти частичка суверен нямаш, той е неделим и принадлежи на народа, тоест важи принципа- мнозинството решава. Мнозинството смята, че е неморално, дори общественоопасно, да си продава гласа, следователно- налага ти мнението си. Жалко само, че не смята гласуването за задължително, за да ти наложи и него. И внимавай с гъбите, да не се окажат отровни ;)
цитирайчудесно разсъждение. Не съм чел нито единия нито другия. В крайна сметка, човек рядко чете произведенията на приятелите си. Проблемът е че ако нямам частичка суверен, то тогава не принадлежа към народа! Ако не принадлежа на народа, а нещото наречено "народ" твърди, че му принадлежа, ще се окажа че съм роб на тиранин, който може да направи всичко с мен. Мразя тиранията, още повече когато ми е наложена.
цитирай
53.
анонимен -
роби сме, да
04.06.2009 12:18
04.06.2009 12:18
Да, за съжеление сме роби, на обществото, на народа, на мнозинството. Но ако искаш да живееш с другите, налага се да се съобразяваш с тях. Един от твоите приятели го е казал: "Човек се ражда свободен, но навсякъде е в окови".
цитирайглавоблъсканица да отговоря така: Ако другите искат да живеят с мен налага се да се съобразяват с мен. Друг мой приятел, Худини, ми казваше "Няма окови от които не мога да се измъкна"
цитирайно ужасно се развълнувах и съм склонен към решителни действия. Обмислям възможността да скъсам оковите, за които стана дума, че навсякъде сме в, като продам гласа си и по този начин да стана "енсане азад", както обичаше да се изразява покойния Джелял ед Дин Руми, когато пушехме коноп.
Пишете ми по това.
цитирайПишете ми по това.
аз съм напълно убеден, че ще направите най-правилното нещо. И това дори без да познавам значението на "енсане азади"! Проверих в гугъл. Убедих се, че за първи път в световната история това, велико съчетание на думи е използвано в моя блог!
цитирайНяма как да го видиш в гугъл. Старецът беше против новите технологии и ме помоли да не качвам разговорите ни в интернет, особено, когато сме вземали наркотици.
цитирайпокани ме някой ден да ме запознаеш, така да се каже да ме представиш с добро име. Аз от както започнах да пиша разговорите, които съм провеждал на наркотици в интернет станах проблемен потребител!
цитирай
59.
анонимен -
off
07.06.2009 21:44
07.06.2009 21:44
i az...
цитирай
60.
анонимен -
До тук едно е ясно
08.06.2009 10:31
08.06.2009 10:31
Явно, когато се коментират " велики " идеи, много хора яко ги засърбяват езиците. Но за да участват "академично" в спора , си масажират силно мозъците с копито. Хайде да престанете, че ще ви заболят копитата.
цитирайИзобщо някой знае ли резултата, или напразно толкова се напрягахме?
цитирайО, как ме зарадвахте, гражданино Балетлнетпепас! О, как ме зарадвахте!
Не съм сам, о не, не съм сам. И как не бях видял това досега? О какво хиперболическо недоглеждане!
цитирайНе съм сам, о не, не съм сам. И как не бях видял това досега? О какво хиперболическо недоглеждане!
и нещо повече, Гражданино Стид! Високата оцанка, която получавам на скромното си творчество от вас ме накара да се почувствам високо оценен!
Благодаря ви
цитирайБлагодаря ви
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 4536
Блогрол