Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2010 00:04 - Президента се срещнал министър Дянков в резултат блог-вълна
Автор: baletlnetpepas Категория: Други   
Прочетен: 1706 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 06.03.2010 00:10


 
 
 
 
Скъпи приятели,
трудно ми е да преценя ясно срещу какво се изказват голяма част от пишещите в блога десни другари (обичайните заподозрени, между впрочем)

Изнесъл бил Първанката стенограмата от срещата - леле.

"Случката е провокация" - върти ми се в дясно заглавие от днес.бг и
снимката на вътрешния министър.

Бившият учител по физкултура смята, че била нарушена конституцията - чл. 32. Веднага го отворих.

Чл. 32. (1) Личният живот на гражданите е неприкосновен. Всеки има право на защита срещу незаконна намеса в личния и семейния му живот и срещу посегателство върху неговата чест, достойнство и добро име.

(2) Никой не може да бъде следен, фотографиран, филмиран, записван или подлаган на други подобни действия без негово знание или въпреки неговото изрично несъгласие освен в предвидените от закона случаи.

Любимата ми принцеса на дясното пространство, miralyub, веднага схванала президента като боклук.

Любимият ми десен радикал,
thetrooper, веднага предложил да нахлуем в президентството.

А
Ладо, който е просто любимецът ми иска да бие шамари.

Аз обаче се замислих, от кога срещата на Президент с Вицепремиер е "личен живот на гражданите"?
Защо скъпите ми десни блогъри, които по принцип са за повече свобода, сега са срещу възможността да видим какво си говорят двама "управляващи"?
Защо министърът на вътрешните работи, се сети точно сега за чл. 32 от Конституцията, а не когато монтираше камери по София и обясняваше, че градът ни ще стане като Лондон?

Замислих, че за интересното развитие на този конституционен текст, който се споменава единствено, когато е замесен политик, но никога за обикновените граждани.

"Диалектика!" - каза веднъж стария Хегел, но бях свидетел, всъшност беше лапсус, той изкаше да извика "Еврика"



Тагове:   министър,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Мирисът на власт е хубав, какъвто и ...
06.03.2010 01:43
Мирисът на власт е хубав, какъвто и да е произходът му
цитирай
2. анонимен - какво казва правилника на Президента
07.03.2010 16:31
кой кога публикува...:))))
цитирай
3. анонимен - такава тъпотия е цялата простотия, ...
08.03.2010 09:05
такава тъпотия е цялата простотия, че чак ми се повръща. лекари почват протести, бизнесът се готви за протести, смрад и мизерия навред-те ме занимават с тъпизми!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: baletlnetpepas
Категория: Други
Прочетен: 939767
Постинги: 385
Коментари: 3854
Гласове: 4536
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031