Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2009 08:30 - Новина от вчера: Дуелът в храма Ичиджоджи
Автор: baletlnetpepas Категория: Други   
Прочетен: 551 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 08.12.2009 12:23



 
 
 
 
Вчера с Льольо гледахме втората част на филма
Самурай: Дуелът в храма Ичиджоджи.

В нея, главният протагонист,
Миамото Мусаши, е уловен в момент на транформация в живота си. Силата и Яростта - основните му двигатели от предната част, се оказаха спирачки по пътя му към съвършенството на Самурая. В сърцето на младия Мусаши започна да се появява Съпричастността и Любовта към ближния (естествено това е една специфична самурайска любов).

Миамото смело и мъжествено заяви на любимата си - добродушната Отцу, че предпочита меча пред нея и в същото време отхвърли любовта на Акеми, отчасти защото последната бе изнасилена от главния антагонист в филма Сейджуро, но в кулминацията на филма, Миамото прости именно на Сейджуро, като го остави жив.

Филмът щеше да остане напълно незабелязан и неразбран от мен, ако в най-драматичната му част не ми беше звъннал Бъдхеда, който ми съобщи новината, че кокошката му е снесла първото си яйце в новия
му кокошкарник! Решил да не го яде, а да го запази "в рамка".

Драмата в филма и драмата в реалността в миг се сляха. Този миг ме понесе към върха на мисълта, при който човек се докосва безсмислието и аз прекарах известно време в мислене дали Миамото е Яйцето или Яйцето е Миамото.

С осъзнаването на бесмислието й се върнах обратно в настоящия свят и дори успях да напиша този смислен пост!



Тагове:   Вчера,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: baletlnetpepas
Категория: Други
Прочетен: 942222
Постинги: 385
Коментари: 3854
Гласове: 4536
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930