Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2009 16:09 - Сериозен постинг или защо няма да гласувам за Фандъкова
Автор: baletlnetpepas Категория: Други   
Прочетен: 2036 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 13.11.2009 16:16


 
 
 
 
 
Бъдхеда обича да казва:

"В моята държава корупция няма!"


и е прав, в неговата държава корупцията не съществува. Няма я и по-бедняшката й форма - шуро-баджанащината. Въобще неговата държава е идеално устроена, почиваща на здравите принципи на справедливост и на законност. Всяко нещо тече по установения ред. Бъдхеда е един щастлив човек.

До скоро и аз бях такъв.
Нещата се промениха, когато трябваше да ползвам изградената "безупречна електронна система" за кандидатстване в Обединените Детски Заведения на територията на Община Столична.

Да ви призная имах вяра в нея. Изчаках първото класиране, после второто, третото и т.н класиране.
След още няколко класирания реших да се срещна с някоя директорка на детска градина за съвет какво да правя. Тя ми каза:

"О, нищо не мога да направя, но опитайте при кмета на района. Има списък с особени случаи".
Дали ми се стори или наистина думата "особенни" прозвуча особено.

Отдох при кмета на района. Той каза:
"О, нищо не мога да направя отидете при заместник-кмета по образованието на Столична община, тя може да разпореди нещо за особени случаи"

И така от стъпало на стъпало цъфнах пред приемната на днешния кандидат-кмет.
Казах й: "Ти баща, ти майка, включиме в списъка, за който всички говорят!"
Тя ме погледна и в погледа й се четеше искреното възмущение на невинността!

"Какъв списък! Системата е толкова съвършена, че никой не може да я пробие! Този, който ви говори тези неща ТРЯБВА да си понесе последствията! Това е безобразие! Как може въобще да си помислите такова нещо! Няма никакъв списък! Няма никаква възможност да се мине извън системата!"

Видях безумно лице на оруеловата Dueblethink - човек който знаеше, че твърдяното от него нещо не е вярно  и едновременно с това знаеше, че твърдяното от него нещо е вярно!

Излезнах от кабинета й смазан от безсилието си да я убедя, че греши. Въпреки всички аргументи против -

Тя не грешеше!


И ето, намерихме детска градина. На съсед, брата познавал човек в общината, щото били много близки. Необходим беше един единствен телефонен разговор и нещата се случиха така както ги желаех при цялата непробиваема система. Само дето като разказах тази история на Бъдхеда той ме погледна и ми каза:
"Лошо, и в твоята държава вече има корупция!"


И така, няма да гласувам за Фандъкова, тъй като тя или е толкова глупава, че не става за кмет или е толкова лъжлива, че пак не става за кмет.
При всички положения, първия досег на детето ми с българската държава беше шуро-баджанашки и това ме накара да се чувствам зле. А така ми се искаше да съм като Бъдхеда!




Тагове:   постинг,   Фандъкова,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: baletlnetpepas
Категория: Други
Прочетен: 945347
Постинги: 385
Коментари: 3854
Гласове: 4536
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930