Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2009 08:35 - Едно днешно откритие, което ви дължа
Автор: baletlnetpepas Категория: Други   
Прочетен: 693 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 12.11.2009 15:06


 
 
 
 
 
 
 
Скъпи приятели,
днес се събудих в обичайния ранен час (въпреки обичайното си късно лягане). Огледах света около себе си и вниманието ми внезапно се насочи върху един малък отрязък от видимата действителност.
Този малък отрязък беше парче картон с картинки.
Отбелязник?!
Ще помоля по-ведущите в българския език да ми кажат дали такава дума съществува. С нея се опитвам да обознача нещо, което поставяш между страниците на книгата си, за да знаеш докъде си стигнал.

Сам по себе си не отбелязника привлече вниманието ми, а картинките на него. Те представляваха малка птичка.
С истински възторг разбах, че съм решил една от загатките на австралийското си пътешествие!

image


image


Тази птичка красеше отбелязника.
До днес сутринта не знаех името й и това (признавам си) леко ме тормозеше. Превръщаше се в нерешим проблем.
Днес отбелязника ми каза, че това е
Laughing Kookaburra и така с отварянето на гуреливите си очи рано сутрин, реших още един проблем от битието си.

"Няма проблем, който случайността не може да разреши" - казваше ми навремето стария Сократ, но тогава не го разбирах, защото бях млад, а както казваше една близка приятелка, която много мрънка когато я объркам с философа Лъ Жа: "Няма млад и мъдър" - но и нея не разбирах, защото копенеех бързо да помъдрея, а това, както казваше старият Касарян, е "най-глупавото младежко желание".

"Бая глупав съм бил!" - помисли си добрият Балетлнетпепас и реши да сподели днешното си откритие със Вас, неговите приятели.


Тагове:   откритие,   едно,


Гласувай:
7



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: baletlnetpepas
Категория: Други
Прочетен: 944191
Постинги: 385
Коментари: 3854
Гласове: 4536
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930