Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2009 00:59 - Цирк
Автор: baletlnetpepas Категория: Други   
Прочетен: 607 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
 
 
 
Тази вечер присъствах на цирк!
Той се помещаваше в шатра, която беше разположена в двора на Хипермаркет HIT - Люлин.
Малка. Разпъната направо върху тревата. Полу-празна, зле осветена... Но къде е оркестъра!? Заместен е от уредба!
О, какво разочарование - тигри, лъвове, щрауси....няма ги.
Мизерията ме поглеждаше от всеки детайл!
Странен цирк, който натъжаваше, а не усмихваше.

Излезе жонгльор - горе долу на моето ниво. Изпускаше си често предметите и имаше външен вид на тревз пияница. Дали пък нямаше да е по-добре да си сложи клоунския костюм.
Излезе дресьорка - Ха, бременна! Беше дресирала коза. Ха, и тя беше бременна!
Излезе клоун. По-скоро исках да не го чувам.
Излезе девойка играеше на трапец.
Излезе Факир-ром. Те ромите са си същински факири.
Излязоха акробати - старец и девойка. Старецът я издържа на челото си, но пък колко старци издържат децата си.
Излезе един кон и едно пони...
Плачеше ми се.
Децата около мен се смееха.

"Загубил съм истинския поглед върху нещата и вече виждам само фалшиво" - помислих си аз и ги погледнах със завист за блестящия свят, който преживяваха.



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: baletlnetpepas
Категория: Други
Прочетен: 945918
Постинги: 385
Коментари: 3854
Гласове: 4536
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930