Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2009 10:04 - Из "Дневника на Балетлнетпепас" 9 Септември 2009г. І част
Автор: baletlnetpepas Категория: Други   
Прочетен: 678 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 21.10.2009 22:48


 
 
 
 
 
 
Два дена не бях писал. Вероятно, защото пътуването ми започва да се превръща в рутина. Рутиността е знак за опознаване на средата, в която живеем...или липсата на любопитство, но е възможно и двете неща да са верни. Така и аз, явно съм започнал да опознавам Lismore и семейство Chee или пък спирам да съм любопитен към тях, а може би и двете едновременно.


В понеделник дори не излязох извън двора на къщата. Намерих си забавленията вътре - сутринта четох книжка, после участвах в правенето на една ограда, а накрая с Франсис среляхме с лък.


Стрелянето с лък се оказа забавна работа. Поставяш стрелата на правилното място и започваш да дърпаш тетивата. Трудно е в началото, влагаш много усилие; и изведнъж, след определена точка на опъване, ръката ти сякаш сама тръгва назад. Толкова е леко. И ето, превърнал си се във възможен убиец. Единствено от теб зависи, кога и накъде ще освободиш напрежението поемащо стрелата със себе си. Истински страшен Срелец!


Хм, не точно... Поне не аз. От мен зависеше "кога", но "на къде" бе по-скоро пожелателно. Разбрах това, след като разминах с половин метър мишената (купчина пръст) и стрелата отиде някъде сред шубраците, а следващият един час отмина бързо в напразните опити да я открием.

"Е, нищо, всеки е губел стрели..." - успокои ме Франсис виждайки виновното ми изражение събиращо цялото нещастие на света. "Внимавай обаче с тези неща" - посочи ми той една мравка.

image
Една мравка (снимка F. Chee)



Bull-ants, Killer-ants, Giant -ants - "бах ти и насекомото. Голямо, агресивно, хапещо, жилещо, преследващо, с чудесно зрение и напълно безразлично към смъртта!

"Като те ухапе веднъж ти държи влага за цял живот!" - казал ми бе Робърт няколко дни по рано в Сидни.

"Но пък, като те ухапе придобиваш зрение за него. Не го пропускаш когато е наоколо и можеш да следиш и пет на веднъж като всички ги държиш фокусирани. Не знам как става!" - бе добавила жена му.

Определено Австралия не е особено интересна като общество, но природата й е смайваща! Не познавах нищо от това, което видях.




МИТ ЗА СЪТВОРЕНИЕТО

След като седмия ден отмина Господ Бог, стана, разкърши снага и ръце и погледна доволно творението Си. Морето, земята, звездите, рибите, пълзящите твари, птиците и хората живееха в мир и съгласие, точно по волята Му.

"Ама че скука" - помисли си Господа и се зачуди какви да ги сътвори днес. Отиде към божествената си работилница и установи, че през седмицата е изразходвал всичко. Останали бяха само непотребни изрезки ненужен материал.

"Когато си вдъхновен и в кондиция не забелязваш как минава времето" - забеляза Господа - "Ще ми трябва нов материал" - отбеляза си.

Тогава обаче, сред купчината захвърлени боклуци, той видя черупка от яйце, опашка от видра, отровен шип от скат, патешка човка и шишенце мляко.

"Хоп" - каза той и от божествената му искра изкочи

image
птицечовката! (По принцип, той бе толкова всемогъщ, че не му трябваше да казва "Хоп", за да сътвори нещо, но бе установил, че това му носи по-голямо удоволствие и си остави тази слабост, ей тъй, колкото да има нещо човешко, нали все пак ги бе създал по свой образ и подобие).


"Хм" - каза той оглеждайки творението си - "Не е ли малко прекалено?" - суетно се зачуди.


Междувременно обаче, хората бяха изяли плода на п
ознанието, което ги бе превърнало в абсолютни маймуни и вдигаха страшна гюрултия.

"Къде сбърках!?" - тъжно поклати глава родителят и отиде да оправя бакиите на децата си, като реши да се заеме с птицечовката след това.



Гласувай:
4



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: baletlnetpepas
Категория: Други
Прочетен: 942901
Постинги: 385
Коментари: 3854
Гласове: 4536
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930