Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2009 11:11 - Звездата на блог.бг
Автор: baletlnetpepas Категория: Други   
Прочетен: 851 Коментари: 0 Гласове:
14

Последна промяна: 17.08.2009 12:08


 
 
 
 
 
Скъпи приятели,
сигурно се чудите какво е да си звезда в блог.бг. Този пост посвещавам специално на този проблем.

В началото и аз бях най-обикновен блогър като вас. Смятах, че някой ме чете.  Докато си мислех така, с неудовлетворение наблюдавах, че никой не влиза в блога ми. Тогава започнах да се ядосвам на заобикалящата ме действителност и докато се ядосвах, трескаво разсъждавах.

В този момент си дадох ясна сметка, че след като никой не ме чете, то тогава мога да си позволя да напиша всичко.

Писането на всичко, приятели, не е толкова лесна работа, като писането на нещо конкретно. Необходимо е известна разконцентрация. Тогава думите започват сами да си идват на местата.
И наистина, описвайки всичко това, не можех да не възкликна:
"Ах, колко е яко Всичко!"

И докато си възклицавах, със задоволство наблюдавах, как все повече и повече блогъри посещават блога ми, а не малка част от тях дори се изказваха по написаното.

Тогава в главата ми светна една сигнална лампичка, под която стоеше надпис:

"Четат ме!"

И като всеки обикновен блогър си пожелах да разбера: 
1. Как ме прочитат?
2. Кой ме чете?

Със сигурност обаче, вече не можех да напиша всичко и трябваше да мисля концентрирано върху четящите ме. Това занимание, обаче ме доведе до нова мъка – установявах, че четящите ме не са от най-умните. Това ме притесняваше:

"Ако не ме четат най-умните, защо, по дяволите, да пиша толкова умни неща?! Ще започна да пиша глупости!" – реших внезапно аз.


И така, бавно и постепенно, концентрирах своето писане все повече и повече върху основния проблем, с който се сблъсквах - Пълната глупост.


Издържах дълго, но и последната капчица разумност изчезна с появата на доброволните отряди подпомагащи полицията на глупостта. В този момент си дадох сметка, че те са единствените, които ме четат!

Не мога да разбера защо, винаги най-голяма глупост съм виждал в доброволните отряди. Обикновенно са съставени от мъже, които, докато бягат от семейството си, тръбят, че защитават децата си, от което най-често си патят странно изглеждащите типове в квартала.  Най-често мъж членуващ в доброволен отряд е женен за жена, която напълно подкрепя вижданията му. Двамата рядко си говорят.

Бях разпънат на стената на Пълната глупост. Но в този момент на велико душевно терзание осъзнах нещо позитивно: Къде се е чуло и видяло член на доброволен отряд към полицията да чете? Ми че то и полицейските шефове рядко четат, а какво да очакваме от тези, които доброволно са се съгласили да им сътрудничат?!"

Максимума, до който може да се стигне е някой да им преразкаже!

"Ами тогава нямам никакъв проблем!" - възкликнах аз, пляскайки щастливо с ръце и подскачайки на едно място - "Ми значи мога да си пиша всичко! Тъй и тъй никой не ме чете!"

И ето така, аз станах блогъра, който познавате всички вие:

Звездата на блог.бг
Балетлнетпепас!




П.П.
Очаквайте скоро само и единствено в блог.бг:

"ЗАВРЪЩАНЕТО НА ЗВЕЗДАТА"


В главните роли
БАЛЕ ТЛНЕТ ПЕПАС
и др.




П.П.П.
С удоволствие забелязах, че днес сред най-коментирани се е промъкнал още един текст посветен на звездите. Грандиозният труд на блогъра teachme: Звезди ли са...




Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: baletlnetpepas
Категория: Други
Прочетен: 939086
Постинги: 385
Коментари: 3854
Гласове: 4536
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031