Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2009 12:49 - Важна анкета касаеща наши съблогъри. Моля дайте ми 2 минути време, за да ми отговорите на следния въпрос!!!
Автор: baletlnetpepas Категория: Други   
Прочетен: 14626 Коментари: 142 Гласове:
0



 
 
 
 
Според вас, дали зад блогърите 777, Sever, Wonder и Caminando стои едно и също лице?


Благодаря за отделеното време!



Гласувай:
0



1. lubima - не съм убедена. . . . еееейй че тоако е ...
10.06.2009 12:50
не съм убедена....еееейй че тоако е един и същи човек.....това си е напрво страшна диагноза..
цитирай
2. анонимен - Ха ха ха
10.06.2009 12:50
Ха да видим правилният отговор какъв ще е:)))))))))))))))))
цитирай
3. baletlnetpepas - Ами
10.06.2009 12:51
за да задам въпроса, явно съм счел че има нещо много общо!
цитирай
4. sowhat - зад тези никове е едно лице
10.06.2009 12:52
толкова колкото зад балетлнетпепас, стоят трите изброени ника :)

тоя път си объркал рейса
цитирай
5. baletlnetpepas - приемам
10.06.2009 12:53
всяко мнение, тази анкета е напълно отворена
цитирай
6. анонимен - Ами аз се сещам кой
10.06.2009 12:57
Това е едно и също лице и се чудя че това е самия torbo4- половината са "негови приятелчета", а каква е гаранцията че болния му мозък не е съсздал тези негови приятелчета.
Има и втори вариант- Може да е Анонимен Златко трола- известен още като блогера grobarq. Всички знаем че grobarq излиза от блога си и пиша и плюе като Златко под анонимна форма.
Но питам аз- коя версия е по точна?!?!
цитирай
7. baletlnetpepas - Не
10.06.2009 12:59
не е турбо4, това съм напълно убеден. Не е и златко трола, а още по-малко е гробаря!
Това е някой интелекталец, а горе изброените не са такива
цитирай
8. анонимен - С КАКВО ТЕ ХРАНИ, ТОВА ИНТРИГАНТСТВО?
10.06.2009 13:00
.
НЯМА ДА УСПЕЕТЕ ДА ВЪВЛЕЧЕТЕ 777 В ГРОЗНАТА СИ ИНТРИГА.
цитирай
9. анонимен - Прав си,прав си
10.06.2009 13:02
Извинявай, просто ми дойде на ум за най големите тролчета тук. Но си прав- те не могат да предизвикат такъв скандал, те са прости, наистина е някой интелектуалец- но кой? И аз това питам като теб
Добра анкета- браво!!!
цитирай
10. baletlnetpepas - аха
10.06.2009 13:02
бих казл, че анонимен № 8 е същото лице!
цитирай
11. kosara2008 - :) почти не грешиш, но
10.06.2009 13:04
този път е различно: грешиш...харесва ми, че задаваш такива въпроси...явно има сериозна причина.

10х.
цитирай
12. baletlnetpepas - Хм
10.06.2009 13:04
анониме 9, наистина кой. Бих казал някакъв злобен интелектуалец. Всъщност злобната интелектуалност е общта черта, която откривам при всички гореизброени никове
цитирай
13. pilcho - ...
10.06.2009 13:06
анонимен 8 няма понятие от граматика...
цитирай
14. baletlnetpepas - Пилчо
10.06.2009 13:13
възможно е, но озлоблението си го бива.

Север ще те помоля да се придържш към въпроса на анкетата, а не да окачествяваш честните потребители на услугите предлогани от блог.бг. (естествено, веднага ще прочета статията ти торба с газове, тъй като съм ужасно самовлюбен и чета всичко написано за мен)
цитирай
15. lubopitstvo - Нямам никаква представа.
10.06.2009 13:16
И не мога да взема отношение по въпроса.
цитирай
16. baletlnetpepas - Мда
10.06.2009 13:19
прочетох есето "Торба с газове" и мога да кажа, че не се отличава с нещо от многобройните морализаторски постове, които се откриват и тук както навсякъде. Проблемът, който виждам в подобен род писания е ясното разделение на човечеството на две отличаващи се групи - добри и лоши. Липсата на оригиналност обаче се крие в това, че автора винаги поставя себе си в ролята на добър, то където пък извлича и правото си да бъде морален съдник. Лично за себе си не открих нищо ново и поради това съм леко разочарован от есето. (оценка среден 3)
цитирай
17. анонимен - Златко трола
10.06.2009 13:21
Невинен съм ей анонимен не ме цитирай. Аз верно си мечтаех да предизвикам разкатаване но това само в сънищата ми.
Имам въпрос към уважаемия baletlnetpepas - на страната на Клеопатра ли е?
цитирай
18. baletlnetpepas - любопитство
10.06.2009 13:21
както винаги честен отговор. Благодаря за което.
цитирай
19. baletlnetpepas - към анонимен 18
10.06.2009 13:26
нямам никаква идея какъв е там спора. Просто днес ми направи впечатление и реших да попитам и вас, пък кой крив и кой прав там да си кажат хората, които четат поезия, аз не съм от тях
цитирай
20. pilcho - какво, по дяволите, е
10.06.2009 13:26
"тумурче" ?!
цитирай
21. pilcho - ...
10.06.2009 13:27
като виден заядлив и непродуктивен блогър, не мога да не се хвана за сърцето при такива потресающи илитератски демонстрации.
цитирай
22. baletlnetpepas - тумурче
10.06.2009 13:32
е умалително на тумор изразяващо пълно презрение към мен като към едно слабо свръхзло!
цитирай
23. pilcho - Ама ти слаб ли си?!
10.06.2009 13:39
Яж задушено говеждо с картофи, а за десерт - мед и орехи. Би трябвало да помогне.
цитирай
24. baletlnetpepas - Б'ъ ли го
10.06.2009 13:42
силен ли съм или слаб. Това е анкета, не е заяждане. Всеки свободно да си каже мнението по поставения въпрос
цитирай
25. анонимен - Както винаги с пръст в пулса на интригата!:)
10.06.2009 13:55
Но, уважаеми БТП, в блогосферата се оформя списък на най най най - честните поети, писатели, принципали, креативисти и прочие ... Ще считате ли за достоверен отговор от нефигуриращи в него блогъри?! Ако кажете ДА!, то моя искрен отговор на вашия въпрос е НЕ, макар и да не съм запозната с всичките блогове, които обсъждате!
Поздрави и желая добро настроение на всички!:)
цитирай
26. pilcho - Възможно е
10.06.2009 13:55
да са едно и също лице. Поне 777 гаранция е жена. Ама те жените масово си приличат, та не знам... като нищо могат да се окажат и две лица.
Наздраве!
цитирай
27. baletlnetpepas - Блгодаря и на теб
10.06.2009 13:59
вишничке - приемем отговора ви. и тапълно ще се съглася с pilcho, че 777 има силно женски черти. В този смисъл не смятам, че това е валсодар-радослв, каквито мнения се прокрадват
цитирай
28. pilcho - ...
10.06.2009 14:05
Сега се зазяпах в профилите на wonder и sever. Ако не друго, са духовни двойници!
цитирай
29. baletlnetpepas - това е едно наистина
10.06.2009 14:11
интересно наблюдение. В лично съобщение блогъра wonder ми призна, че блогъра 777 е неин духовен баща. Нещата станаха твърде духовни
цитирай
30. pilcho - ...
10.06.2009 14:14
777 пък благодари на sever в своя блог.
Но те са творци, все пак, а не бакали, така че е напълно в реда на нещата да са духовни роднини.
цитирай
31. анонимен - Хъм,
10.06.2009 14:23
като поогледах блоговете и видях, че това са поетеси, които може би, творят, а не пействатчужди стихове, разибирам антипатията към клео.
И да, напълно възможно е да са един човек.
Споменаването на север в поста на 777 е подозрително, още повече че аз тази север до днес не я знаех.
Така че..., да, има логика.
цитирай
32. viovioi - анкетата е добра.
10.06.2009 14:26
даже бих казала много добра в сравнение с някои други анкети, които не са чак толкова добри.
цитирай
33. baletlnetpepas - тъй като
10.06.2009 14:28
подозирам, че горния анонимен е същия човек ще приема за потвърдено, че поте 777, wonder и sever са едно и също лица.
Всъщност някой ще ми обясни ли и идеята за плагианстването, кой от кого краде?
цитирай
34. baletlnetpepas - така е вйо
10.06.2009 14:30
чудо мое монтанско (тук мисля, че е времето да те поздравя за чудесния каулфланд, който явно наскроро са открили в вашия северозападен град. Голям, чист, с усмихнато обслужване и монтанки наконтени като че ходят на сватба)!!
Според теб как стоят неща по въпроса?
цитирай
35. pilcho - Зависи кого питаш ;)
10.06.2009 14:34
В блога на 777 пише, че клеопатра не paste-ва, а преписва и преправя стихове на Дамян Дамянов, примерно. Подкрепено е с нагледни примери. Не съм чела много-много и не знам какво е мнението на самата клеопатра, както и не знам дали цитираните стихове наистина са били в блога й.

(--------> "Всъщност някой ще ми обясни ли и идеята за плагианстването, кой от кого краде?" )
цитирай
36. baletlnetpepas - а ясно
10.06.2009 14:35
това е типичния спор между поети и критици! Благодаря
цитирай
37. анонимен - Още нищо:))))
10.06.2009 14:36
Никакво равитие на запитването:)
И на мен ми е интерсно да разбера отговора......но може и в грешка да си:)))Знае ли се:)
цитирай
38. kass - нямам си никаква представа...
10.06.2009 14:36
нямам си никаква представа...
цитирай
39. baletlnetpepas - Да бе
10.06.2009 14:38
как да няма развитие. Виж влезнах в най-коментирани
цитирай
40. анонимен - Хъм, аз съм 32 анонимен
10.06.2009 14:39
Нищо не приемайте за нищо, а продължавайте да обичате все така загадките.
цитирай
41. viovioi - започнах разузнаването - не мога да дам бърз отговор на тази анкета.
10.06.2009 14:39
Но ще се произнеса - неизбежно е, просто е мой дълг.

цитирай
42. kleopatrasv - Не съвсем , но 777 е изтрития университетски преподавател от миналата година Златко...
10.06.2009 14:40
Същия нашумя с аферата на турбоча.
цитирай
43. pilcho - ...
10.06.2009 14:43
И понеже служба не остана, пък тази анкета се очертава надеждна откъм електорат, искам да благодаря на всички блогъри за прогонването на скуката от иначе комунистическия ми работен ден.
Наздраве!
цитирай
44. baletlnetpepas - kleopatrasv
10.06.2009 14:44
това въобще не успях да го разбера!
Всъщност, я като всички почват да си признават си признай и ти, от къде крадеш стихотвренията си (аз не съм чел нито едно така че ми е все едно)
цитирай
45. kleopatrasv - Валсодаря , също много народ линчувал тука .
10.06.2009 14:44
Той самия е с 15 ника и ме атакува от всичките.Приканва много хора , които впоследствие си го признават и страдат от интригите му-
Къде си долно копеле ?
цитирай
46. kleopatrasv - НЕ НА НАСИЛИЕТО В БЛОГ.БГ
10.06.2009 14:45
Признанието ми...е тук.
10:57 - КЛЕВЕТАТА - ДОЛНА ПОРЪЧКОВА ИНТРИГА В отговор на водената срещу мен клеветническа кампания от група недоброжелатели и интриганти , търсещи забавления във блоговото пространство , отправям АПЕЛ към всички добронамерени и честни хора свободно да се отзоват в подкрепа на неоснователните нападки и обиди.
Студентското общество и ИК в университетите са възмутено от такова погазване на човешки права ,от проявата на такива университетски преподаватели и ще пусне подписка срещу действащите в ущърб на свободни български граждани , доказващи индувидуалните им мотиви за игнорирането .НЕ НА НАСИЛИЕТО и в блог.бг ще бъде лозунга на свободните блогъри в днешното гражданско общество.
На въпроса на обвиненията срещу мен за съвпадащи фрази и заглавия на стихове, отговорих преди време , че са написани в отговор на други такива в хода на общуване в мерена реч с поети от блог.бг. Никъде не са публикувани и разпостранявани с определена цел.Ето и копието от обръщението ми към блогърите , написано на 03.03.2009 година.


03.03 23:34 - ОБРЪЩЕНИЕ КЪМ БЛОГЪРИТЕ Често си задаваме много въпроси : Какво ни дава и какво ни взема виртуалното пространство? Какво влияние оказва то върху нас? Можем ли да го управляваме или сме негови роби? Стимулира ли ни към развитие или ни превръща в пасивни потребители ?
А има ли в днешно време вдъхновения - имало е , има ги и ще ги има и занапред.Аз, например се вдъхновявам от много неща, някои от тях са дребни и незначителни като " пробуждането на първото кокиче " , " гласа на славеят " , " плясъка на морските вълни " , " падащите лавини " , " топлия полъх на есеннея вятър " , доже и вида на " счупено огледало " и " запустяла къща ".....Вдъхновявом се от " отенък на думи " и " нежна музика ".Та на въпроса защо пиша всичко това - исках да отговоря как пиша стиховете си.
Тук имам доста приятели, с които общувам виртуално и си говорим понякога с мисли, а понякога в рими , а даже и с музикални оформления. Сага когато става дума за това се сещям за един литературен критик, няма да споменавам името му в блога, защото и той е днес тук се замислям за доста снранните му подавания на " реплики " , т.е. фрази от стихове, които не съм мислела,че може да бъдат взети отнякъде или по- точно от готови творби. Той наистина ми даваше полезни съвети за стихотворните срички и броят им на ред и съглесуването на гласни и съгласни, така че като се чете стиха да се диша равномерно и да се чувства в равновесие.И така ние общувахме в рими и си пишехме стихове след подадени фрази.Аз каквато съм си емоционална винаги им се нахвърлях спонтанно и никога не съм се замисляла ,че правя нещо лошо, а просто че беше изблик от емоции.Така пиша доста от стиховете си без преглед и без корекция и понякога след това си откривах и правописни грешки от бързане.Никога не съм се замисляла да проверявам някои от неговите фрази и реплики , че могат да са на друг човек.И чак сега за мое смайване установявам този факт , че съм лъжливо подвеждана, лъгана и по- точно измамена. Днес след учтивите обвинения на някаи бързо изгряващи и ориентирващи блогърки - разбирам , че в стиховете ми има подадени чужди фрази.
Огромно благодаря на този писател, който умишлено подготви драмата в пиесата и да му пожелая нови по- нататъшни вдъхновения с други млади поетеси.

На вниманието на останалите зрители - или автори , предлагам моето ИЗВИНЕНИЕ и СЪЖАЛЕНИЕ за ползваните техни фрази, думи и изречения.

Виждате ли как си отговарям на въпроса КАКВО НИ ДАВА И КАКВО НИ ВЗЕМА ВИРТУАЛНОТО ПРОСТРАНСТВО ?

Отнема ни същността, нашето истинско лице зад тези никове и псевдоними, ношето истинско ДА и НЕ , нашето право за избор на вземане на решения и накрая - нашата истина !
Благодаря на всички доброжелатели от все сърце , че ми помогнаха да открия още една лъжа в живота си и да ги поздравя с актуалните нападки към мен.
Бъдете здрави и щастливи !


Автор: kleopatrasv Категория: Лични дневници
Прочетен: 780 Коментари: 70

В този блог вече няма да има коментари ! Излишно е !Автор: kleopatrasv Категория: Поезия
Прочетен: 60 Коментари: 0
Тагове: стихове за двама
Последна промяна: 11:05

цитирай
47. baletlnetpepas - Ти заеби валсодаря
10.06.2009 14:45
кажи от къде преписваш стиховете си

--------------------------------------------------
Хайде сега не прекалявай с добронамереността ми. Тези текстове се дълги и не съм склонен да ги чета (единствените дълги текстове, които чета са моите) Кажи от къде преписваш?! Признай си и ти обещавам коалиция срещу хората, които те нападат (знаеш, че нямам загубена блогова война)
цитирай
48. kleopatrasv - 45. baletlnetpepas
10.06.2009 14:49
Питай Гробаря да ти обясни - кой е Златко и кои бяха предишните му изтрити блогове от блог.бг
За 777 и Wonder говорят ,че имат дългогодишна връзка , но техния личен живот не ме засяга.
цитирай
49. kleopatrasv - 48. baletlnetpepas
10.06.2009 14:52
В обръщението ми пише на кого отговарям след подадена реплика.И той и аз пишем и най- накрая ще излезе , че това е точно това долно копелу ВАЛСОДАР.Пускай нов пост , ако искаш , та това е сенцация.
цитирай
50. baletlnetpepas - Гробаря, гробаря
10.06.2009 14:54
въобще не ми пука нито за него, нито за златко, а още по-малко ми пука за предишните му изтрити блогове. До колкото съм влизал в словесен контакт с него ми е доставяло удоволствие по-малко от това да си пиша с турбоч и малко повече от това да си пиша с мироганков.

777 и wonder - може 777 да е мъжът който издържа wonder, а пък в замяна на това тя да пише от негово име в блога, за да изглежда умен. Как ви се струва тезата ми?

Ти обачи кажи от къде преписваш? Не си много умна и за това умозаключенията ти не ме интересуват. Кажи ми фактите.
цитирай
51. анонимен - аз като лично засегната
10.06.2009 14:55
да попитам: каква е била аферата на турбоча?
цитирай
52. анонимен - Златко трола
10.06.2009 14:55
Имате нужда от едно яко разкатаване всички!!!!
цитирай
53. baletlnetpepas - Чудесен въпрос?
10.06.2009 14:56
и аз искам да знам за аферата с турбоч (да ви призная от известно време не мога да влеза в блога турборейн, тъй като имах честа да бъда удостоен с бан. Ако някой има наблюдения моля да разкаже!)
цитирай
54. анонимен - златко
10.06.2009 14:56
кога и къде?
цитирай
55. анонимен - абе тъпаци, 777 е дакота бе спите ли?
10.06.2009 14:57
а wonder е vedrin, обаче сте забравили да кажете, че
клеопатра е хелзивски бе, зелета, кикики
цитирай
56. baletlnetpepas - Хм
10.06.2009 14:57
нова анкета. Смятате ли, че анонимен 53 е злика?
цитирай
57. анонимен - 54. балетлнетпепас
10.06.2009 14:58
повсеместно е, явно турбоча е умрял ..
цитирай
58. baletlnetpepas - Тюх
10.06.2009 14:59
жалко. Хубав човек. Ще помълча малко и ще си мисля хубави неща. Ще ме няма за около два часа надявам се да напълните блога ми с умни мисли
цитирай
59. viovioi - Да, почти съм сигурна че зад трите ника се крие един човек - един стар познайник.
10.06.2009 15:01
и аз подозирам че това е именно онзи шменти капели , който помним със скандала миналото лято.Не е турбо4а категорично, не е./
цитирай
60. kleopatrasv - 54. baletlnetpepas
10.06.2009 15:05
Исценираха порноскандали , само и само да го извадят от блога и виртуалния свят.
Не забравяйте ,че заради Валсодар исценира смъртта си и още една поетеса. Дакота и тя напусна виртуалния свят.
Друго ?
цитирай
61. анонимен - коя е
10.06.2009 15:11
дакота?
цитирай
62. kleopatrasv - 56. анонимен -
10.06.2009 15:11
777 не може да е Дакота - речника на 25 годишна не му се връзва.
цитирай
63. kleopatrasv - 60. viovioi - Да, почти съм сигурна че зад трите ника се крие един човек - един стар познайник.
10.06.2009 15:12
Та това е единия блог на ВАЛКОДАР.

" Е аз подозирам че това е именно онзи шменти капели , който помним със скандала миналото лято.Не е турбо4а категорично, не е./...."viovioi
цитирай
64. djgator - хмм..
10.06.2009 15:14
Да видим дотук какво разбрах и какво мисля по въпроса.
1. Тези никове не ме касаят- тук в блога е пълно с хора, притежаващи по 5-10 профила- тяхна си работа.
2. Отново имаме на разположение следовател -viovio- която ме беше обявила за турбо :))) На нейната интуиция разчитайте и далеч ще стигнете :)) Следващия път дано ме оприличи на Елвис.
3. Мъжът с нежна душа и китка - БТП твърди, че нямал загубена война в блога :))))))) Възможно е, ако касае периода преди моята поява тук- тоест преди 27 февруари 2009.
4. Отнякъде и дори незнайно защо пак се появи дилюзион и се включва в дебата - като "засегната"??
5. Явно много има да уча още за тукашните щуротии!
цитирай
65. анонимен - да те питам гатор,
10.06.2009 15:17
от веднъж гей става ли се?
цитирай
66. djgator - dilution
10.06.2009 15:21
Дилусион- питай балет&пепас - той пръв си призна че е хомо, дори преди приятелката ти Борянка :)))
цитирай
67. анонимен - Голям смях става вече и само дога...
10.06.2009 15:28
Голям смях става вече и само догадки:))))))
цитирай
68. анонимен - Хъм, красимира75
10.06.2009 15:30
не мисля, откак домакина ни напусна за 2 часа, постът загуби очарование.
цитирай
69. анонимен - искаме
10.06.2009 15:32
искаме борянмляков, той ще ни разкрие тайните, той е нашият лидер и кандидат за парламента :-)
цитирай
70. kleopatrasv - ОБЯВИХА МИ И ДУЕЛ
10.06.2009 15:33
http://sim62.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/06/10/do-kleo-i-777.346952

Но , защо Валсодар представя другата страна , а не 777 ? И нима той е жена , тъй като дуел се прави между еднакви полове ?
цитирай
71. анонимен - Анонимко 69
10.06.2009 15:33
Защо така страхливо без име.Очарование си е всичко:)))
цитирай
72. thomas - :-)
10.06.2009 15:40
А дали зад блогърите bale, tlnet и pepas не стои едно и също лице, и то точно онова, което се представя понякога и като baletlnetpepas? :-)
цитирай
73. анонимен - Ми как що?
10.06.2009 15:40
То тук змиярник, нали знаеш.
цитирай
74. анонимен - аз съм тлнет
10.06.2009 15:45
и знам всичко!
цитирай
75. kleopatrasv - 73. thomas
10.06.2009 15:51
Те не се дуелират с жени и водят друга борба , не засягат корупцията в редакциите и спонсорите на поетесите.
цитирай
76. анонимен - Валсодар
10.06.2009 15:51
Валсодар е страшливец....и за това се мъчи да го докара на писане. Подлога на една лелка дето го мотае :D
цитирай
77. анонимен - Мдам
10.06.2009 15:52
777 и wonder, може и да не са един и същи ник или човек, но определено има някаква връзка ;)
мдам!
цитирай
78. анонимен - A Kleo
10.06.2009 15:53
opredeleno e izduhana...., gorkata....
:(
цитирай
79. parmezan - Благодря за оценката. Очевидно ...
10.06.2009 16:11
Благодря за оценката.
Очевидно авторът изхожда от собствения си начин на мислене, защото във всичко, което съм прочел до тук е видно, че той по презумпция е добрата страна. Правата страна.
И не само. Той е Съвършенството, защото раздава меродавни оценки и квалификации.
Какво да се каже за параноичния момент?
Или авторът отново изхожда от себе си и самият той нееднократно е вкусвал от греховете, в които обвинява другите, или просто страда от тежка форма на параноя. Поне част от анонимните коментари по-горе са негови, защото има твърде голямо сходство в постройката на изреченията.
От негативизма и отричанието в текста си личи персоналната неудовлетвореност в личен план, а нападките и намирането на дефекти ва опонентите му (които според мен са по-скоро в съзнанието на автора) са друго типично проявление на параноята, защото авторът се чувства несигурен и застрашен от това, че въпросните лица могат да го оставят в сянка.
При по-внимателно вглеждане се забелязва, че авторът се изживява като човек, който се намира във висшестоящо положение, или като водещ актьор на сцена - преиграване и перенебрежителност в изказванията, снизходително отношение изобщо.
Подобно поведение се среща често у хора, които са страхливи и избягват дебатите очи в очи, но са много самонадеяни, когато се чувстват защитени, както в случая с анонимност.
В крайна сметка и въз основа на по-задълбочения прочит може да се допусне, че ако авторът е мъж, то е твърде възможно да е хомосексуалист.
Ако зад автора стои жена, то най-вероятно става въпрос за нереализирани артистични стремежи, или за подтискане на егото в детска и юношеска възраст от родители и/или съученици.
И в двата случая става въпрос за отклонение, но това е виртуално пространство, а не клиника и моите разсъждения ще си останат основно за прочит и забавление.
Благодаря за вниманието.
цитирай
80. diati - :(
10.06.2009 16:15
проявяваш странна искреност под форма на лъжа, която понякога явно успява.Явно не си уверен, че можеш да си намериш сам врагове!?...
цитирай
81. boristodorov56 - Пак се събраха една тайфа - вероятно само никове на един и същ човек...
10.06.2009 16:24
Въпрос на време е да се включи 777.

Браво на baletlnetpepas - вижда по проницателно от всички, макар да предчувстахме нещо.
цитирай
82. elensia - това някаква реклама ли е ?
10.06.2009 16:37
това някаква реклама на тези персони ли е ?
цитирай
83. darcy - този постинг ми докара мигрена
10.06.2009 16:39
цитирай
84. анонимен - Кой дава трибуна на клеветата и плагиатството?
10.06.2009 16:45
Въпросът е риторичен, не ми отговаряйте. ;)
цитирай
85. анонимен - Eдин от тези изброените е
10.06.2009 16:49
балетния пепас (педис)
цитирай
86. анонимен - Тази тема е скучна
10.06.2009 16:49
Предлагам една доста по-интересна - кой блогър е оправил най-много блогърки и кои?
Да започнем с турбо4, той сам се хвали навсякъде, останалите вие ги предложете.
цитирай
87. анонимен - бористодоров
10.06.2009 16:52
също не е чист
да не говорим за мироганков

но какво от това всеки има толкова любовници колкото му държи пацата.
защо не и повече блогчета.
цитирай
88. анонимен - Добре, да опитаме другояче
10.06.2009 17:00
Нека блогърките, на които са им досаждали разни ебливи блогъри да кажат кои са разгонените пръчове на блога.

бористодоров не се ли фукаше скоро с внучката си? Едва ли е забил много блогърки. Мироганков да не са го пуснали пак от психодиспансера?
цитирай
89. анонимен - Направо сте скучни!
10.06.2009 17:03
Съжалявам, че влезнах тук, пък и се заметох. На времето секирата се ядеше с есен, те замлъкнаха. Сега пък тук се ядете с някой друг, що ли, не знам, явно си "нямате проблеми", че сте решили да се занимавате с "коймшийските". И за тва се стига до мемента, да се обсъжда - Какво ми дава виртуалното пространство? Дрън, дрън! Като си нямате работа, разсъждавайте по този въпрос, както и кой, колко потребителски имена има. Много важно. Ами пишете си истинкото име, що се криете. Тогава няма да се занимавате с глупости.
Всеки да си гледа в паничката, щото може като опита от тази на другия, да не му хареса, и тогава?
Айде, чао. загубих си времето. Забравих да се представя - Марияна.
цитирай
90. kleopatrasv - 82. boristodorov56
10.06.2009 17:09
Преоблича се , не може да смогне да пише стихове , да се дуелира като Валсодар и да отговаря като трети и четвърти !
цитирай
91. анонимен - клео, разкарай се оттука
10.06.2009 17:18
Не можеш ли да не се вреш навсякъде?
Това, което пишеш се нарича "полюция", а не "поезия". Кой те е излъгал, че можеш да скалъпиш стих? Оформлението ти е пълен кич, изобщо си абсолютно некадърна. Може заради снимката да ти се лепят, но подозирам, че не е твоя. Ако беше толкова готина нямаше да киснеш по Силистра или там някъде на майната си и само в този блог да се вреш.
Хайде чупката - иди се разправяй в твоя блог! :Р
цитирай
92. 777 - Наздраве!
10.06.2009 17:37
http://777.blog.bg/nauka/2009/06/10/quot-plagiatstvoto-e-nai-ujasniia-tumor-quot.347025
цитирай
93. kleopatrasv - 92. анонимен
10.06.2009 17:37
Не те питам какво пиша , не съм претендирала за титли и никога не съм издавала , за да се тупам по гърдите и пъча . Бях рязка и агресивна , защото те така определиха играта и действат грубо.
Каква Силистра те мори бе , олигофрен ? Ти във всяка жена ли почна да ме търсиш ? Жалко подобие на Валсодара , понеже го разкриха в порноскандали.
цитирай
94. анонимен - Клеопатрав
10.06.2009 17:53
ти за поет ли се мислиш отдай се на секс и оргазъм, това ще те разведри.
опитай сега.
цитирай
95. анонимен - 95. анонимен
10.06.2009 17:58
Брато, що се сипеш бе майна ? Тя е на 100 години .
Предложи се на валсо - дара да те оправи , умее го.
цитирай
96. анонимен - 92. анонимен
10.06.2009 18:02
Побратиме не се пъчи и не викай от тази трибуна .
Жално цивлиш от тук.
Клео , пускай подробностите и дай снимката Валса и Готис !
цитирай
97. baletlnetpepas - Приятели,
10.06.2009 18:02
благодаря ви. В благодарение на всички вас застанах точно там където ми е мястото - най - коментиран.
За два часа сте написали наистина много неща, кое от кое по-умно, и наистина няма да мога да отговоря на всички.

Все пак ще опитам на посоки.
ДиджейГатор - надявам се моят неприкрит хомосексуализъм не ви дразни.

Томас 73 - за жалост не съм нито Бале, нито Тлнет, а още по-малко съм Пепас, но признавам правя всичко възможно, за да им се харесам, тъй като са ми симпатични.

parmezan 80 - анализът ви е превъзходен. Единствения проблем е че е безпредметен - както обявих официално (странно, че след като следите моя блог, не сте го забелязали) Аз съм хомосексуален и бива да се хабят толкова думи, за да се достигне до един общо известен факт.

Дарси 84 - сладурано, мигрената е болест на жените в средна възраст, страдащи от липса на мъжко рамо. Моля ви се, не бих и помислил, че вие сте такава
цитирай
98. анонимен - Браво,
10.06.2009 18:07
балетен, знаех си че си педеруга. самопризнанието те издига неимоверно високо.
цитирай
99. baletlnetpepas - Самопризнанието
10.06.2009 18:09
основното доказателство в инквизициония процес (както казваше близкия ми приятел-педеруга Мишел Фуко)
цитирай
100. анонимен - 101. grobarq
10.06.2009 18:24
Я ни разсажи играта тук, опресни ни малко ,брато.
Светни ни и за твойте си работи за миналогодишната война с теб!
цитирай
101. анонимен - Във всеки случай
10.06.2009 18:26
всички се плюят и ебът помежду си
цитирай
102. baletlnetpepas - мда
10.06.2009 18:27
в всеки случай е добре да има кой да наплюеш и кой да наебеш
цитирай
103. анонимен - Да вярно е,
10.06.2009 18:33
но също и теб плюят и ебът.
цитирай
104. baletlnetpepas - да, вярно е
10.06.2009 18:40
всяко нещо си има цена. Така се създава равновесие.
Все пак нека да се върнем към анкетата. Мисля, че почти единодушно стигнахме до извода, че 777, Sever, Wonder дори да не са едно лице имат силни духовни връзки. Четвъртия го изключваме
цитирай
105. анонимен - ей,
10.06.2009 18:43
нали се разбрахме че четвъртия си ти.
цитирай
106. baletlnetpepas - така е
10.06.2009 18:47
аз съм талнтлив поет. Защото всеки от тях е един талантлив поет
цитирай
107. анонимен - baletlnetpepas,
10.06.2009 19:25
ти позна. Едно и също лице са.
А новата загадка е
Ти не си ли Радамес?
цитирай
108. baletlnetpepas - 'бъ ли го!
10.06.2009 19:31
кой е радамес?

П.П.
тук е мястото да направя признание, че идеята ми бе подсказана и аз, тъй като съм бая слабохарактерен веднага клъвнах. Резултатът е зашеметяващ
цитирай
109. pilcho - ...
10.06.2009 19:41
и несравнимо забавен!
цитирай
110. rustam - АХА
10.06.2009 20:12
Човекът с няколко лица, пардон метафори - пита за 777 и т.н.
Ан 109 - БТП не е радамес. Не е толкова луд.
Но със сигурност е башибозук....и още някой.
цитирай
111. flyco - гати анкетата!
10.06.2009 20:15
Какво значение има въобще!?!
цитирай
112. анонимен - БТП,
10.06.2009 20:16
къде се загуби д'илюзион? Оставяла ли ти е бележка? Моя приятел Рустамич ме пита за нея, а аз не знам какво да му отговоря... :-/

\m/
//
цитирай
113. rustam - zlika
10.06.2009 20:19
Дилюшън е твърде сложна метафора за тебе.
Само един истински познавач на поетични тропи може да вникне в същността й.
Може пък идеята да я е подхвърлила тя...
цитирай
114. анонимен - =
10.06.2009 21:13
@ 73. thomas - :-)
15:40 А дали зад блогърите bale, tlnet и pepas не стои едно и също лице, и то точно онова, което се представя понякога и като baletlnetpepas? :-)

Именно, именно:))) Томас :)))
цитирай
115. анонимен - Мисля да си сложа аватара
10.06.2009 21:53
на онзи шведски пияница и още се чудя дали идеята е добра.

Приятелю Рустамич, д'илюзион е екстра! нахранила е прасето, циците й са все още толкова големи. Всичко е путконтрол. Напълно възможно е идеята да е нейна... :-/

\m/
//
цитирай
116. emil60 - Всичко е възможно!
10.06.2009 22:18
Ама файда никаква!
цитирай
117. анонимен - tuk bilo golqm
10.06.2009 22:24
kliukarnik
цитирай
118. fr0 - стига интриги, верно сме българи, ...
10.06.2009 22:57
стига интриги, верно сме българи, ама пише ЛС и се разберете като мъже - здрав бой. Викни мутри и го "Услекни от боЙ" както казва Гацо :D
цитирай
119. dvd - вие всичките
10.06.2009 22:58
сте прегряли!
цитирай
120. fr0 - не мисля, че е един. . трябва да ги ...
10.06.2009 23:00
не мисля, че е един.. трябва да ги набиеш всичките
цитирай
121. kleopatrasv - 113. flyco
10.06.2009 23:31
За тебе никакво, само ако те купят пееш! Не е сложно.
цитирай
122. анонимен - 114. МояТ, злика! Моят приятел!!
10.06.2009 23:43
рустамович е общ приятел! няма да ви питам какво правите и пишки имате ли , защото знам, че нямате... та мисълта ми беше - руСстаме! - добре съм, мерси за загрижеността! пия си биричка и си мисля за теб. в отлично здраве съм, цъфтя така да се каже... Определението ти е много силно, хубаво е, че ме познаваш така ... детайлно ,... нахраних прасето и сега си мисля какво да правя с големите си цици... ако нямате повече въпроси ще продължа с обичайното си занимание!
цитирай
123. drakulla - dvd,
10.06.2009 23:48
Съгласен, напоследък жегите дойдоха наведнъж, ама събота и неделя щяло да разхлади малко!
цитирай
124. bimbo163 - Е, това чудо е супер !!! Клео, ехо. ...
10.06.2009 23:49
Е, това чудо е супер !!!
Клео , ехо.....
тичкай в ъгълчето , съкровище мое....
или ела да те гушна - толково те е страх мила,
гледам блогчето си поизстрила нещо.....
Що ли?

Еврика, за новата мерна единица !!!!

Единица за плагиатство - ЕДНО КЛЕО !!!!

Бегай, мила, бегай.....любов моя !!!!

До скоро - до следващият ти провал !!!!
цитирай
125. анонимен - Най добрия способ е вибратора
11.06.2009 00:20
Corny Vibrator вибратор под формата на царевица. Той е направен от материал - Желе, и е 18 см. дължина и 4 см. дебелина. 100% водоустойчив. Вибрациите се контролират от потенциометър поставен в основата.

Стоките се поставят в напълно ДИСКРЕТНА ОПАКОВКА, така че съдържанието го знаете само Вие. Доставя се с куриер до адреса посочен при заявката, като куриера не знае съдържанието на пратката.
цитирай
126. baletlnetpepas - този пост
11.06.2009 00:25
съвсем затъпя. Мисля да пусна нов
цитирай
127. анонимен - това е интересно,
11.06.2009 00:39
чувал съм че моделът на вибратора е проектиран специално за педеруги, а имат и такива с мирис и вкус на царевица
цитирай
128. eien - Пишурката има подхваната подобна анкета и я е изложил
11.06.2009 04:12
по-добре.
цитирай
129. viovioi - По последна информация на моето разузнаване VOI-S
11.06.2009 09:17
БТП моя прелюбим приятел е станал двоен агент. Някой допускал ли е това?? БТП да бъде в тесен комплот(таен заговор) с модератори и модераторки-главни редакторки най-вече?
цитирай
130. анонимен - Davaj nowa tema
11.06.2009 09:22
Za pravoproporcionalnostta na poeziqta i ebaneto.
Kolkoto po-welik poet, tolkova po-golqam eba4! S primeri, obosnovka i poeti4e analiz!
цитирай
131. анонимен - д'илюзион,
11.06.2009 10:23
благодаря ти, че разясни лично на мояТ приятел Рустамич относно твоята персона. Искрено се надявам повече да не ме пита...

\m/
//
цитирай
132. анонимен - Ей, братя блогери,
11.06.2009 10:26
тази тема вече мирише на спарено.
И педераслъшкото начало плува на повърхността.
Ебавайте и мамката дай нещо по свежо.
цитирай
133. djgator - бтп
11.06.2009 10:56
С тая статия пожъна повече успех и популярност от другата- скандално разкриваща че си гей.. Изводът е, че народа иска зрелища ( и хляб) но поради липса на хляб, се задоволява със сеир.
цитирай
134. анонимен - искам да се оженя и за четиримата! влюбен съм!!!
11.06.2009 13:57
не ги давам за 4000 други блогъри, даже да кажеш, че са 40 разбойници на али баба или 40 св.мъченици или 4 танкисти и кучето, даже да са 4 тома на Бертолт Брехт

санчо панса
цитирай
135. анонимен - уф, 138- гадната sever-wonder-cаminando
11.06.2009 14:37
вземи едно огледало та се изчукай сама, като толкова се харесваш! Писна ни от теб вече - Нарцисина!
цитирай
136. borjanmljakov - Нещо, което този дрисльо 777 ми цензурира в тъпия си постинг. Използвам този блог като свободна трибуна и копирам коментара си както следва:
11.06.2009 16:11
13:00 - Не плагиатството а некадърността и бездарността
са най-неприятния проблем в изкуството. Аз съм за плагиатството, защото доста често оригиналността се ражда от несполучлив опит за имитация. В списъка в началото видях доста имена, които пописват ужасяващи стихове и не разбирам кво се дуят, вместо да спрат да пишат.
Смятам също, че в това да се самонаречеш поет има известна наглост, а "креативист" си е чиста глупост

Абсолютно сигурно е, че васлодар, 777 и ясен ведрин се глупаци.

Пишете ми по това.
Коментарът чака одобрение
Постинг: ПЛАГИАТСТВОТО Е НАЙ-УЖАСНИЯТ ТУМОР В ИЗКУСТВОТО
Автор на постинга: 777

Редактирай | Изтрий
цитирай
137. baletlnetpepas - гласувам с две ръце
11.06.2009 16:17
за блогъря борян мляков. Както винаги точен в преценките си и прав. Аз като прочетох списъка също се зачудих що за животно е креативиста, но после толкова се ядосах та тъпотата на 777, че забравих да го питам!

П.П.
Боряне, чул ли си че днес има мило празненство послучай нечий рожден ден. Смяташ ли да го посетиш?
цитирай
138. borjanmljakov - Ахам, там сме!
11.06.2009 16:25
То партито даже е доста близо до вашата канцелария. Разчитам да се видим и да използваме леки наркотици, чието закупуване при нужда мога и да финансирам.
цитирай
139. baletlnetpepas - но моля ви се боряне!!!
11.06.2009 16:35
как можете да си помислите такива неща за мен. Кога съм ви искал пари за леки наркотици?
цитирай
140. borjanmljakov - Мисълта ми беше, ако е необходимо да намаля
11.06.2009 16:41
фискалното бреме по финансирането на нашата малка интоксикация. Вие наистина никога не сте ми искал пари за леки наркотици.
цитирай
141. анонимен - 777 e turbo4a
11.06.2009 20:16
цитирай
142. анонимен - 777 е ка4ак
11.06.2009 21:23
тиквочи
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: baletlnetpepas
Категория: Други
Прочетен: 942840
Постинги: 385
Коментари: 3854
Гласове: 4536
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930