Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2009 10:28 - "Няма драма" - новия слоган на Балетлнетпепас
Автор: baletlnetpepas Категория: Други   
Прочетен: 2653 Коментари: 11 Гласове:
0



 
 
 
 

Скъпи приятели,

Вероятно повечето от вас вече са забелязали новият слоган на скромния ми блог: „Няма драма” (ще помоля по – вещите в книжовния български език да ми напишат компетентен коментар по въпроса „Как се пише чуждицата „слога/ъ/н” в българския език с „ъ” или с „а”?”) и са си задали въпроса: “Какво ли иска да каже нашия многоуважаван блогър Балетлнетпепас?”

Разбирайки вашето нетърпение бързам да ви отговоря. Старият слоган не ми харесваше. Беше напълно изсукан от пръстите. (Тук е мястото да ви помоля вас, моите приятели от блог.бг, да бъдете по-критични към мен и като видите нещо, така изсмукано от пръстите както старият ми слоган, веднага да ме уведомите с остроумен коментар.)

Та, да се върнем на думата, установявайки, че старият слоган е изсмукан от пръстите, аз, като отговорно лице, веднага се заех да измисля нов неизсмукан от пръстите слоган. Спрях избора си на „Няма драма”.  Тъй като нося отговорност за всяка своя дума, считам за свое задължение да споделя с вас защо го избрах.

Няма драма

Има или няма драма? За да напиша такъв слоган в блога си явно нещо драматично се случва в чистата ми душа. Защо иначе ща започна да отричам наличието на драма? Съгласете се, самата твърдост на заявеното, внася известна нотка драматичност. Може ли да няма драма, ако някой с големи букви (доколкото му позволяват техническите средства естествено) е написал „Няма драма”. Аз лично, веднага бих си купил вестник, чиято половин заглавна страница е заета от едно такова заглавие (това твърдение става още по-силно при така модерните напоследък безплатни вестници). Веднага бих пожелал да разбера: „За какво пък точно „няма драма”?

И така приятели, използвайки този хитроумен маркетингов ход, аз се надявам да привлека вашето внимание върху скромната ми персона, за да мога по-успешно да ви убедя, че тук драма няма, а ако има, то тя е няма.

 

Ваш любящ ви съблогър

Балетлнетпепас




Тагове:   драма,   слоган,


Гласувай:
0



1. анонимен - bace po-skuchen si dori ot Volen Siderov
09.06.2009 10:44
цитирай
2. анонимен - Както обикновено,
09.06.2009 10:47
нищо не ти се разбира! Има въведение....и дотам.
Теза, заключение? Тц.
За аргументи да не говорим.
Изобщо, това е все едно като да си купиш вестник със заглавие "Няма драма" и всички останали страници да са му празни.
Маркетинг стратегия, казваш?
цитирай
3. анонимен - Неприятна новина:
09.06.2009 10:50
Блогерът трупа слава с моя реплика! :-D

\m/
//
цитирай
4. smani - Няма драма
09.06.2009 11:18
означава, че няма драма или има драма. Което предполага случваща се такава или възможност за такава.
цитирай
5. lubopitstvo - Ей, на това
09.06.2009 11:34
аз му викам - каква драма !
цитирай
6. borjanmljakov - Няма драма, демек нещо като
09.06.2009 11:48
"art is dead".

И понеже имаше въпрос за вещи лица, пише се "слоган" (думата е от шотландски произход).
цитирай
7. borjanmljakov - Поздравявам ви със следното парче:
09.06.2009 12:03
http://www.youtube.com/watch?v=RXQCrOEx1-g
цитирай
8. анонимен - според Вас, драги БТП
09.06.2009 12:58
какво означава: "обарване на торий" и има ли драматизъм в този израз?
цитирай
9. baletlnetpepas - мисия
09.06.2009 13:23
наистина много мислех по въпроса и накрая се притесних да не би да се извадила израза "обарване на торий" от контекста на някое велико драматично произведение, която уви, не съм чел. В този смисъл, ще ви помоля да ми простите, но ще изчакав вие да ми разкрието тайнственото значение на този израз
цитирай
10. анонимен - Доста весела
09.06.2009 15:22
компания
цитирай
11. baletlnetpepas - Приятели
09.06.2009 17:25
ще отговоря на всички (прожавайте за закъснението, но бях твърде зает).

Анонимен 1 колкото и да е Волен Сидеров представрява 13% от гласуващите в България. Това със сигурност го прави достатъчно атрактивен.

Анонимен 2 След като си прочел цялото това безсмислие и се убедил, че в него няма нищо, в това число и драма, вероятно си се убедил че съм прав, а моята маргетинг стратегия се оказва успешна. Благодаря шефа ще ме похвали на база добрия ти коментар.

Злика - Патентното ведомство се намира на бул. Г.М. Димитров, в съсъдство до първа инвестиционна банка. Откакто пуснаха метрото може да се каже, че има удобен транстпорт. Възползвай се и пътърси правата си в патентна библиотека.

Смани - драматично точен коментар. Напълно неподходящ за моя блог.

Любопитство - благодаря за разбирането. Разбирателството между читател и писател е винаги драматичен момент отвъд възможността за обяснение.

Боряне, донякъде сте прав, но не напълно. Всъщност, нещото, което се опитвам да ви кажа е "Death is art"

Мисия отговорих ви
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: baletlnetpepas
Категория: Други
Прочетен: 944813
Постинги: 385
Коментари: 3854
Гласове: 4536
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930