Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2009 16:43 - Признанието, което ще обърне всички представи
Автор: baletlnetpepas Категория: Други   
Прочетен: 7344 Коментари: 60 Гласове:
0

Последна промяна: 02.06.2009 12:08


 
 
 
 

Здравайте приятели,
след като изпълних задълженията си, желая с този си пост да направя едно признание пред вас. Ще ви поговоря за хомосексуализма.

През вековете нашата цивилизация е преминавала през различни етапи, на отношение към хомосексуализма: От пълното "Осанна" до пълното "Разпни го". Нека припомня, че в древна Елада, хомосексуалната (и по-специално мъжката) любов се е приемала за единствената същносттна любов. И това е съвсем обяснимо: Добрите приятели са общували и са си споделяли мислите и изживяванията (Диалозите на Платон са изключително показателен документ за тези отношения). Завършеният, свободен човек на античността, обаче именно затова е бил завършен, тъй като общувал свободно във всички свои аспекти. Общуването, освен вербално е и сексуално, и за древния елин е било съвсем естествено след приятелския разговор, да се впусне и в любовна игра със събеседника си. Чрез секса се разкриват неща, които не могат да се разкрият чрез речта.
Тук, естествено, някой може да попита: "Добре, но защо пак изключваме жената?" Не, не я изключваме, но съществуват неща, теми, разговори, които могат да се проведат и разберат само от мъже - истинската, напълно завършена любов е едно от тях. Необоснимо е с думи.

Следващата епоха, през която хомосекуалната любов е била  общо приета е италианския Ренесанс. Отново мъжете могат да разчитат на относително спокойно и пълноценно общуване. Резултатите не закъсняват. Ренесансът е период на разцвет на човешката мисъл и творчество.

Всъщност, ако забележете, всеки един исторически период, в който има бум на творческа енергия, по съществя е свързан с едно либерално отношение към хомосексуалността. Някой считат, че генетично в хомосексуалистите е заложен един по-голям афинитет към творчество, аз обаче не съм съгласен с това. Не гените правят твореца, а общуването му с други творци! Мъж е творец. А творчеството е резултат от разрешеното пълноценно мъжко общуване. При налагането на някакво социално табу върху мъжкото общуване винаги следва спад на творческите възможности на обществото и обратното, при премахването на социалните пречки - следва творчество.

За да не бъда разбран погрешно. Не отричам пълноценното общуване на ниво мъж-жена - то е необходимо за репродукцията на човека. Но за пълноценно творческо съзидание е необходимо пълноценно мъжко общуване.

Тази констатация може да бъде открита и в най-древната човешка история. Какво иначе представляват мъжките общества, специфично мъжките ритуали, отделянето на мъжете от жените, инициацията. Нака съвсем накратко да разгледаме кукерството в България. Какво се открива: мъжете се отделят при направата на маските в помещение, в което жените нямат достъп; самите маски притежават силно изразена сексуалност-репрезентираща оплождането на земята. Какво е обяснението на ритуала – борбата със злото. Съвсем очевидно е, че мъжете се отдават на пълноценно общуване. Общуването е „оплождането” един-другиму идеи (създаването на маска е само външния израз на тези идеи) и по този начин правят света по-добър (борят се със злото). Общество богато на идеи е по-добро от общество бедно на идеи.

В този ред на мисли
щелая да ви призная, че съм хомосексуален и желая да си пиша на лични с подобни на мен, за да творим и да създаваме творчество!

Ваш балетленетпепас
!





Гласувай:
0



1. borjanmljakov - Как ли ще реагират пловдивските социалисти на това?
01.06.2009 16:46
.
цитирай
2. baletlnetpepas - естествено
01.06.2009 16:52
текста е дълъг и не желая да досаждам. Който реши да прочете посредата и да схване обосновката ми си - добре. Дори може да ми пише на лични! Който пък не желае - добре е да схване нещата още от самото начало
цитирай
3. lubopitstvo - :)))
01.06.2009 17:12
Амииии, аз да си призная го прочетох целия. Какво да кажа, амииии..., няма лошо.
цитирай
4. анонимен - тъй като
01.06.2009 17:16
ние жените няма как да вникнем в "пълноцнното" общуване между мъже , съответно да оборим терията за пълноценно творческо съзидание вследствие на подобно общуване, съм склонна да последвам логиката на написаното от Вас и да предположа, че това е най- удобния начин за прикриването на творческа импотентност у мъже в близост до забележителни жени.
цитирай
5. kuracpalac - Аз съм...
01.06.2009 17:16
...шокиран че досега несъм пълноцнно общувал ;-)))
цитирай
6. анонимен - нашите кучета даже си
01.06.2009 17:36
пощят бълхите взаимно!
цитирай
7. djgator - балет&приятели
01.06.2009 17:39
Малко съм шокиран от направеното от вас самопризнание - за други ваши приятели знаех със сигурност, че са шпендели, но за вас...
Но понеже съм джентълмен, за разлика от хомо-хомлеса Борянка, няма да ви се подигравам и няма да го използвам, като материал за следващ разказ. Доблестта ви е за пример, борянка нека не се срами, а ви последва!!!
цитирай
8. baletlnetpepas - Джгатор
01.06.2009 17:48
подиграване!!! За каква подигравка може да става въпрос. Винаги съм ви подозирал, че сте хомофоб. Смятам, че това не е качество, което може да се гордеете. Не бих се изненадал да се окажете бръснат скинар, тъй като на интелект го докарвате.
цитирай
9. анонимен - да, tera е права))
01.06.2009 17:48
Нашите представи за Вас изобщо не се промениха!))
Само Вашата представа за тях.
цитирай
10. smani - Благородни
01.06.2009 17:52
не съм изненадан от избора Ви, тъй като се възхищавате на Платон и сте последвали неговия пример.
Но борянка не е ли твърде груб за вашата изтънченост.
цитирай
11. djgator - балет&приятели
01.06.2009 17:53
Мисля че не ме разбрахте правилно, аз уважавам принципа : Признат грях- половин грях. Според православната църква, вашето увлечение е голям грях, но в случая той става малък. Не съм скинар и не бих се нарекъл хомофоб, просто не ме привличат мъже, обожавам жените и затова не мога да разбера хората с обратна ориентация..
цитирай
12. анонимен - хора,
01.06.2009 17:57
имаме новина! Хайде на първа!
цитирай
13. анонимен - da be,
01.06.2009 18:01
novina
цитирай
14. baletlnetpepas - Смани
01.06.2009 18:01
борянката не е мой тип,. Предпочитам мъже, които си задават трудни за отговор въпроси и които въпреки това се мъчат да стигнат до същността. Като например "защо мъжете си сменят пола?" - това е истински въпрос.

Дижейгатор,като погледна православната църква се успокоявам, че може има далеч по-греховни от мен.

Тера - не може ли да ме приемете такъв какъвто съм?! Шекспир не беше хомосексуален (имах късмета да се запозная лично), той беше импотентен.

Мисия, нима това не променя всичко?
цитирай
15. анонимен - упс, взимам си думите назад
01.06.2009 18:07
БТП не искал на първа.
цитирай
16. baletlnetpepas - Ама естествено, че не искам на първа
01.06.2009 18:09
да не искате всички да ме разберат, че съм хомосексуалист.

Това го казвам само за вас моите приятели
цитирай
17. smani - Разбирам
01.06.2009 18:18
благородни. Аз също харесвам диалозите на Платон и вербалната мъдрост, произтичаща от тях. Но много харесвам жените и вербалните и сексуални отношения с тях.
цитирай
18. baletlnetpepas - Смани, това е страхотно
01.06.2009 18:19
но дали жените ви харесват?
цитирай
19. анонимен - Уважаеми БТП,
01.06.2009 18:40
да кажете на този, който Ви е възпитавал, че е трябвало да Ви дава камиончета, багерчета, джаминки дори за игра, а не куклички, роклички и баварски порцелан за чай!Днес е празник на детето, искам да напомня, че правилната сексуална ориентация се формира от най-ранна възраст! Съдейки по Вашите изяви тук, сте роден да сте популярен. Но такава новина може да запрати всеки виден политик в съда, опитайте да станете един интересен шоумен, бихте се задържали максимално на върха на славата! С разбиране и загриженост за вашата съдба, благодаря, че споделихте тази пикантна подробност от вашият личен живот.
Поздрави!:)
цитирай
20. miroluba55 - Хм.
01.06.2009 19:39
Няма лошо, всички готини мъже по-правило са гейове.:)
цитирай
21. borjanmljakov - Виждаме, че социалистът-озвучител от града на типетата
01.06.2009 20:37
е склонен да разбере порока на Бтп - той обожава жените (нарушение на първата заповед, което е нормално за социалист), но понеже затова, че е много грозен (не са само ушите) и зле възпитан (заради провинциалния произход) обожаваните жени го избягват и той се тъпче у шоколадовия цех по гаровите кенефи... До какво води безизходицата!
цитирай
22. borjanmljakov - Някъде вече бях споменавал, че тера не е от умните.
01.06.2009 22:03
.
цитирай
23. baletlnetpepas - Така
02.06.2009 09:06
радвам се приятели, че темата предизвика такъв интерес.
Тера, истината е че Шекспир беше импотентен невръстеник пианде от Стратфорд на Ейвън който се чудеше какви да ги върши в богатия Лондон! Беше неграмотен и доста стиснат. Децата, които направи на Ан Хатауей всъщност ги направи съседа Джоннатан Ашкрофт Пърси (друг пиандурник, на който обаче му ставаше).
Правасте обаче, че този който пишеше под негово име беше хомосексуален. И сега ще ви изненадан - всъщност този който пишеше не беше един, а бяха трима - аз, Франсис Бейкън и Кристофър Марлоу. Събирахме се, и след страстни безпаметни нощи се отдавахме на интелектуални забавления с които да дразним хетерсекуалната паплач
цитирай
24. baletlnetpepas - Благодаря
02.06.2009 09:10
на всички хомосексуални от блога, които ми писаха на лични. Ще отговоря на всеки един по отделно и ще се опладим с идеи
цитирай
25. tarmacadam - screenshot
02.06.2009 10:10
na po6tenskata ti kutiq 6te svali dosta maski
цитирай
26. rustam - Винаги съм подозирал
02.06.2009 10:43
че има нещо хюмнярско в този блог.
цитирай
27. baletlnetpepas - рустам
02.06.2009 10:55
сладуре думата "хюмнярско" от името на Хюм ли идва?
цитирай
28. анонимен - Благородний, защо ли не Ви вярвам. . ...
02.06.2009 11:11
Благородний,защо ли не Ви вярвам...?и това естествено води следващият въпрос-,,каква е Вашата цел с това ,,признание,,?
с уважение и изумление: xx(обикновенна)


цитирай
29. baletlnetpepas - но що за въпрос
02.06.2009 11:18
целта ми е искреност към вас, моите приятели и читатели!
цитирай
30. eien - "пълноценно мъжко общуване"
02.06.2009 11:25
Между хомосексуалисти?
цитирай
31. baletlnetpepas - да
02.06.2009 11:28
ейен, това еденствените истински мъже, останалите са непълноценни
цитирай
32. viovioi - Как каква е целта?/ Много ясно..Чиста провокация!
02.06.2009 11:29
Иска наивниците да започнат да му пишат и така той да разконспирира кой е хомо. И после да го направи на 2 стотинки от бъзици. Кой ли ще се върже на тази манипулацийка???
цитирай
33. baletlnetpepas - Вйо
02.06.2009 11:31
нима и ти не ми вярваш?! Обясни ми тогава как си обясняваш факта, че въпреки огромните ти цици не съм искал да се усамотя до сега с теб!
цитирай
34. tili - Да!
02.06.2009 11:43
;-))))
цитирай
35. анонимен - Благородний, не сте убедителен в ...
02.06.2009 11:49
Благородний,не сте убедителен в отговора ...
а ,дори viovioi да е права(?!)едва ли сте толкова предвидим !скандалноста на темата е отдавана изветряла и не мисля ,че целта Ви е да ,,разконспирирате,, скритите педеруги.тогава...?наистина не разбирам...
xx(огорчена и малко разочарована)

цитирай
36. baletlnetpepas - искреността
02.06.2009 11:51
не е предвидима или непредвидима, а е това което е!

П.П.
всъщност надявах се да стана най-коментиран
цитирай
37. darcy - Изобщо не се съмнявам в истинността на признанието.
02.06.2009 12:09
цитирай
38. анонимен - Абе не знам аз
02.06.2009 12:21
ама това е най-готиният пост днес.
цитирай
39. baletlnetpepas - Да,
02.06.2009 12:23
съвсем заслужено е и най-коментиран!
цитирай
40. анонимен - Ayy!
02.06.2009 12:32
Cepиoзнo ли?!He ти вяpвaм:)
цитирай
41. viovioi - всъшност може да казва истината.
02.06.2009 12:39
има един много учтив и елегантен израз "Харесва мъжки ласки".Какво толкова? На него ще му скъсат гъзъ манафите.
цитирай
42. анонимен - Vio
02.06.2009 12:45
Xи-xи!Xaк да мy e:)
цитирай
43. анонимен - Благородний, простете моята гл...
02.06.2009 13:01
Благородний,простете моята глупост,плиткоумие,подозрителност,елементарност...
благодаря Ви за откровенноста!
с уважение(искренно):
xx(о,свещена простота)
п.п.желая Ви всичко най-добро
цитирай
44. tili - Поздравления
02.06.2009 13:32
за този камък в блатото! ;-)))
цитирай
45. baletlnetpepas - сулу
02.06.2009 14:19
надява се поне вие да ме приемете на сериозно.

Вйо - хомосексуалната любов далеч не е "да ти скъсат гъза манафите". Не е мсе едно да гледате порно и да правите истниски секс (ударението е на истински)

анонимен 45 - простено да ти е. Благодаря за пожеланията

тили - вие хомосексуален ли сте?
цитирай
46. nikolay4o - евала
02.06.2009 14:48
предай съболезнованията ми на баща ти от мен!
цитирай
47. baletlnetpepas - добре
02.06.2009 15:07
ще предам. А ти кой си?
цитирай
48. baletlnetpepas - едва ли е по
02.06.2009 15:11
объркано от това да се кръстиш богоизбран!
цитирай
49. анонимен - Mисля,
02.06.2009 15:13
че може да обявите награда и за 2000-ния си коментар. Така наистина ще окупирате заветната Първа.
цитирай
50. baletlnetpepas - мисля, мисия, че
02.06.2009 15:16
завиждате на моята популярност, която изразява боготството, което имам. Боето богатство са моите приятели и моите почитатели
цитирай
51. pilcho - WTF ?!!!
02.06.2009 15:36
"Някой считат, че ..." ?!!!
цитирай
52. baletlnetpepas - б'ъ ли го
02.06.2009 15:42
винаги съм имал затруднения с "и" и "й", сега да не вземете да ме намразите за това
цитирай
53. viovioi - сега разбрах нещо много важно.
02.06.2009 15:49
било имало истинска любов при педеругите. Аз до този мил момент си мислех че са едни извратени копелета и нищо друго.Вярно ми обърна представите в истинския смисъл на думата "обърна".
цитирай
54. baletlnetpepas - Вйо
02.06.2009 15:53
казах ти, че като обещая нещо го изпълнявам
цитирай
55. kass - поздрави за смелостта
02.06.2009 16:03
Само се чудя, защо готини и одухотворени мъже са гейове...мамка мууууу...всъщност вече не се чудя, прочетох целия постинг.
Поздрави отново...
цитирай
56. tera - borjane,
02.06.2009 16:12
грешиш - точно от умните съм! А самият факт, че не си го проумял досега, показва единствено, че ти не си от тях. :)))
цитирай
57. baletlnetpepas - Да касс
02.06.2009 16:21
прочитайки целия постинг вие разбирате отговора на вашия въпрос
цитирай
58. kentoff - Човек е такъв, какъвто се чувства ...
02.06.2009 17:25
Човек е такъв, какъвто се чувства най-добре.

Иска се доста смелост да заявиш факта,
но не е необходимо да парадираш с него.
Въпреки всичко - нормално ориентираните в секса
мъже - едва ли ще ти завидят.
цитирай
59. анонимен - Винаги съм знаела, че си от онези
02.06.2009 17:39
педерасти, които правят бебета само за да си замажат положението
цитирай
60. mopse - Прекрасен пост! :)))
02.06.2009 17:58
Не смятам, че това дали детето ще играе с камиони или кукли ще определи сексуалността му. Не смятам също, че хетеросексуалността е едниствената заслужила определението "нормална" - хомо, хетеро, би: ако те прави щастлив значи е ок.
Помислете моля, ако някой ден срещнете човек от вашия пол, който неустоимо ви привлича, като личност, като визия, като всичко, тогава какво ще направите? Но и аз съм една мечтателка, това може би ще се случи само на тези, които са отворени за подобни варианти... :))) Животът е кратък и е обидно да се ограничаваме с предразсъдаци и наложени ни параметри.
Сърдечни поздрави! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: baletlnetpepas
Категория: Други
Прочетен: 944421
Постинги: 385
Коментари: 3854
Гласове: 4536
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930