Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2009 15:54 - Обещаната награда
Автор: baletlnetpepas Категория: Други   
Прочетен: 2680 Коментари: 14 Гласове:
0



  

 
 
 

Приятели,

както вероятно повечето от вас вече знаят, победителят от традиционния конкурс на http://baletlnetpepas.blog.bg/ е блогърката (по нейно настояване използвам този сексизъм) dilution.

 

Обещаната награда не е малка, тъй като по необходимост включва запознаването ми с творчеството на спечелилия блогър, а знаете добре, че всъщност блогърът е писател, а не читател. Всеки от нас пише ли пише, а за четене време не остава. Вярвам, че ако всеки намери време на хиляда гласувания да прочете един блог...Ех, както пееше Богдана Карадочева в началото на демократичните промени “... ще започне такъв живот, че само си викам Дано!” Така че приятели, давайте традиционни награди и вие. Не пишете само за себе си, пишете и за другите.

 

С цел качественото изпълнение на даденото от мен обещание аз се запознах с целия блог на нашата приятелка dilution. Естествено размених и няколко лични съобщения, във връзка с личните й предпочитания. Предоставената ми свобода ме затрудни, признавам. Това е така, тъй като постовете й не бяха произведения на изобразителното изкуство или литературата. И все пак, обещанието си е обещание:

 

Здравейте "истински" мъже в блога!

На пръв поглед произведението е ясно и незадълбочено. Думата “истински” в заглавието, удобно е поставена в кавички, подсказващи, че всъщност въпросните мъже не са истински. От долу е поставен характерния знак

m/
//

подсказващ ни, че “истинския” мъж вероятно е zlika. Междувременно в блога се открива и на коментара на djgator (лично му благодаря за топлите думи към мен), който звучеше: Нали щеше да заминаваш- кво стана? :)) А духането е твой приоритет, приказвай си каквото искаш, но в крайна сметка ти лапаш пишки- не аз :)) Да ти е сладко!  Това някак естествено се връзва с истинските мъже и вероятно поздравът е бил и за него.

 

С какво ли са заслужили този поздрав истинските мъже? Текста ни казва: Аз съм Жена и това ме направи изключително щастлива! Защото, в противен случай щеше да ми се налага за заплашвам жените и да се занимавам с тях... Очевидно мъжете са се занимавали с нея чрез закани за престъпления против нейната личност или имот или личността или имота на нейни ближни (от блога разбираме, за наличие на баба, която е особено ценена от блогърката dilution, та възможно е заканите да са били отправяни и към бабата).

 

Всичко това е лесно и разбираемо. Задълбоченият анализ обаче изисква вникване под повърхността на текста. Нещо, което ще се опитам да направя за вас сега.


Авторът ни казва, че току що е открила качеството си на Жена и то с “големи цици”. Женските гърди... Коя ли заплаха не може да бъде преодоляна от жената чрез тях. Женската голота най-силното оръжие – бе казал някой навит да му бъде опряно до гърдите. Всъщност,
Dilution ни нашепва лекичко: “Само за една моя гола снимка “истинските” мъже ще се изпотрепят. Само дето ще го направя за този, който Аз избера, защото Аз - Жената, освен с гърди съм надарена и с правото да посочвам Истинския”.

 

Това приятели, беше моя задълбочен анализ на пост.

Честито на победителя

 

 

 




Тагове:   награда,   обещана,


Гласувай:
0



1. borjanmljakov - В ресторанта, където традиционно обядвам бяха свършили Хенесито,
01.06.2009 16:12
та бях принуден да пийна едно Курвоазие, което има една неприятна за мен остра жилка. Това леко ме подтисна.

Пишете ми по това.
цитирай
2. baletlnetpepas - Това
01.06.2009 16:13
е ужасно! Наистина ужасно!
цитирай
3. анонимен - Не разбрах:
01.06.2009 16:19
"истински" мъже педерасти ли означава? :-D

\m/
//
цитирай
4. djgator - колеги
01.06.2009 16:25
BTP - много задълбочен и качествен анализ, наградата си е заслужавала чакането. Благодаря за цитата и за леката реклама, която си правя покрай вас от сутринта, а на тармакадам - предайте че съм очуден от добрите му и справедливи думи - по мой адрес.
Злика и двамата сме били " под обстрела" на нейният гняв - само тя може да го разтълкува най-добре.. а Н.В. е достатъчно разголена, едва ли ще направи кефа на дилюшън да промени това :)
цитирай
5. анонимен - мисля, че знам
01.06.2009 16:49
какво е подтиснало borjanmljakov. Fine de Cognac Hennessy -very superior, old and pale cognac (V.S.O.P), макар и с ухание на мед и намек за ликорис, все пак има цена от 58.99 лв. за 0.70л., докато Courvoisier X.O. Imperial -отлежал Borderies ( сертификат на Napoleon III )силно ароматичен и вкусен, с кадифена структура и благоуханен букет с нотки на портокал, кайсия и круша и с дълъг и мек, с голяма дълбочина и дълго развитие послевкус - само 149.99 лв.
цитирай
6. tarmacadam - missia,
01.06.2009 17:00
mislq si, 4e si napravila malko surf
цитирай
7. анонимен - tarmacadam
01.06.2009 17:24
Лъжете се. Аз имам докторат в тази област поместен в няколко сайта.
цитирай
8. borjanmljakov - Еми гугълнала е малко мисийката, ама нема лошо.
01.06.2009 18:27
За някои хора изглежда това е единственият начин да се докоснат до света на приличните коняци.

@3 Еми немало...
цитирай
9. анонимен - borjanmljakov
01.06.2009 19:18
Е ,ми гугъл-ът е за да се използва.)) А светът на приличните коняци аз лично съм го докоснала в Eнотека Pinchiorri- Флоренция.
Знам, знам че сте бил и Вие там.
цитирай
10. borjanmljakov - Там ли ви таксуваха 149,99 лв.?
01.06.2009 22:04
.
цитирай
11. анонимен - не))
01.06.2009 22:37
там платихме много повече, защото сервитьорите анализираха Гьоте с клиентите.))
цитирай
12. borjanmljakov - Притежавам кръчмата и ще говоря с келнерчетата да се постегнат.
01.06.2009 23:05
Сори за неудобството.
цитирай
13. анонимен - Моля! Не бъдете много строг все пак!
01.06.2009 23:23
Мислех ,че притежавате само аристократична небрежност, но се оказа ,че имате и бюргерски, скрити слабости- въртите кръчма))
цитирай
14. borjanmljakov - Уви госпожице, оказва се че съм еснаф...
02.06.2009 11:50
Притежавам няколко малки бизнеса.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: baletlnetpepas
Категория: Други
Прочетен: 942451
Постинги: 385
Коментари: 3854
Гласове: 4536
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930