Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2009 12:48 - Блогърска среща с Бале, Тлнет и Пепас от 31.03.2009 - заведението "някъде но Екзарх Йосиф"
Автор: baletlnetpepas Категория: Други   
Прочетен: 3655 Коментари: 22 Гласове:
0



 
 
 
 
Приятели,
естествено на тази среща присъстваше още едно лице, но по изричното му настояване, придружено с особено многозначен поглед, неговото име няма да бъде споменато в този репортаж. За да може обаче да се ориентирате в историята, ще му дам, само за нуждите на този репортаж, кодовото название "Тайнственото лице".

И така, на срещата бяхме представени аз, Бале, Тлнет, Пепас и тайнственото лице. Има една интересна история за Бале, Тлнет и Пепас. Въпреки, че звучат като три лица в същност те са две. Допреди месец два нещата бяха сравнително ясни, защото едното от тях беше Бале и Пепас, а другото Тлнет. В последствие обаче, след нечуван модераторски произвол, другото лице регистрира освободилия се блог Бале и в момента то е Бале и Тлнет, а Пепас си остана само Пепас. Знам, че историята звучи малко сложно, но така е винаги при истинските човешки отношения.

Откровено казано, освен радостта да видя Бале, Тлнет и Пепас към срещата ме дърпаше и интереса да се запозная с тайнственото лице, така че ще започна с него. То е лице от женски пол, на пръв поглед незабележимо, но в редките случай когато си отваряше устата всички го забелязвахме. Най-податлив на забелязването беше блогъра Бале, който сега е повече известен като Пепас. С блогъра Тлнет, който сега е и Бале, не можехме да сдържим радостта си, забелязвайки ловките крушета, които тайнственото лице майсторски забиваше под защитата на Пепас. Това караше блогъра Пепас (бившия Бале) да реагира като жертва на тролска атака. Пускаше лиги и фучеше жално! Тайнственото лице е почти съвършено, като в него не успях да зърна почти нито едно слабо място. Знам обаче, приятели клюкари, че вие се интересувате не от съвършенството му, а от това почти. И тъй като аз съм съвършено самовлюбен и искам никой да не остане незадоволен, ще задоволя тази ваша грозна страст. Това “почти” е следното:


Тайнственото лице е провинциалист!

Естествено, всичко това бе казано на блогъра Пепас (познат ви още и като Бале), който веднага започна да мънка нещо от сорта, че "Да... ама виж, общувала с умни провинциалисти". С блогъра Тлнет (който сега  и Бале) се споглеждахме разбиращо, въздъхвахме и казвахме: "Умни, но провинциалисти"

Тези весели разговори изведнъж заглъхнаха, когато нещата стигнаха до своята кулминация. Трябва да знаете нещо за кулминацията, приятели, това е жадувания от публиката момент, когато тя цялата е изтръпнала в очакване. Мигът, в който тя ще бъде възнаградена за търпението. Кулминацията на срещите с блогърите Бале, Тлнет, Пепас и Балетлнетпепас е мига, в който новото лице ще си каже мнението за тях. Както беше отбелязал в един пост Пепас, докато още беше Бале, ние тримата си допадаме толкова много, защото се толкова съвършени егоисти, че никой не се чувства заплашен от другите двама - та може ли да се заплаши съвършенството, кажете ми?

По посока обратна на часовниковата стрелка, тайнственото лице започна с блогъра Тлнет (държащ в момента и блога на Бале). Нямам никакъв спомен какво точно му каза, най-малкото защото не ме интересува, какво е мнението и за него. Все пак ясно си спомням усещането, че чутото е добро, хапливо, заядливо и качествено. Това ме накара с още по-голяма радост да чакам моя момент. Блогърът Пепас, обаче явно се паранояса от перспективата и започна да дудне нещо. Тогава тайнственото лице се обърна към мен и ми каза:

 "А ти той си?"
Аз обясних, а то продължи: "А... светата троица....".

...Приятели, виждате ли многоточието след светата троица? Днес то е там, защото вчера блогъра Пепас (същия бившия Бале) дудня нещо и аз не успях да чуя какво ми каза тайнственото лице. Щях почти да умра и да го убия, представяте ли си какво би могъл да каже човек за някого, когото първо е оприличил на Светата троица?!!! Аз си представям, но тъй като нищичко не чух не мога да сложа мои думи в чужда уста! Та това е некоректно, аз никога не го правя! Както и да е...


Минавайки към блогъра Пепас, същият се беше така параноясал от това, което може да чуе, че не даде думата на тайнственото лице, а само дърдори и поправя, какво е трябвало да чуем и накрая заключи, че той ще ни каже, какво мисли тайнственото лице за него. Егоцентричното мнение на блогъра Пепас за себе си обаче е толкова очевидно, че не виждам причина да го преразказвам – ще умрете от скука.

Общо взето това е. Прекарахме чудесно. Говорехме си и за Злика. А аз признах за моите любовни терзания.
Хубаво беше.




Гласувай:
0



1. анонимен - Прочетох го цялото.
01.04.2009 12:56
Разбрах само, че аз съм мрънкал през цялото време, а отделно си забравил да кажеш, че преди да стана Пепас, Пепас беше Стид.
цитирай
2. viovioi - веднага всички ще решат, че тайственното лице съм аз!!!
01.04.2009 12:58
Или ги опровергай или го потвърди, да няма съмнения и изнервящи неясноти.
цитирай
3. baletlnetpepas - Кой разбрал - разбрал
01.04.2009 12:59
опиши всичко ти като ти такъв разбирач!
цитирай
4. baletlnetpepas - Не мога да направя това нещо скъпа Вйовйой
01.04.2009 13:00
но ви предлагам да излезете със становище в личния си блог! Убеден съм, че всички ще го прочетат!
цитирай
5. анонимен - Не беше тя.
01.04.2009 13:01
цитирай
6. darcy - @ автора, baletlnetpepas
01.04.2009 13:39
не мога да определя дали си истинско юпи или умело се правиш на такова :)
цитирай
7. baletlnetpepas - Дарси
01.04.2009 13:50
зависи много от това как бихте ме харесала повече!
цитирай
8. анонимен - Юпи е!
01.04.2009 13:53
Знам, че е червив от мангизи.
цитирай
9. baletlnetpepas - правя се
01.04.2009 13:56
червив съм от мангизи, но не бачкам
цитирай
10. анонимен - Две неща
01.04.2009 14:09
1. Ако егоцентрика Пепас ме беше поканил, щях да направя така, че да не дудне
2. Сигурен бях, че без zlika ще изтъпеете тотално :-D
3. zlika и някой друг изкараха чудесна вечер :-P

\m/
//
цитирай
11. baletlnetpepas - Възможно е злика
01.04.2009 14:12
тайнственото лице каза, че би се радвала да ти види сред нас, защото си бил безобиден.
цитирай
12. анонимен - Злика,
01.04.2009 14:16
престани да се излагаш пред хората.
цитирай
13. анонимен - OK,
01.04.2009 14:42
спирам :-x
цитирай
14. анонимен - pepas e smotan
01.04.2009 15:42
pepas e smotan
цитирай
15. darcy - A тайнственото лице
01.04.2009 16:07
може би е било твърде замаяно от невероятната притегателна сила на блогерите, съставящи цялото, наречено богохулствено "Света троица", и поради тази причина не е успяло да намери подходящият израз на своето задоволство от срещата си с Вас, baletlnetpepas.
цитирай
16. baletlnetpepas - аз същото си го помислих
01.04.2009 16:15
но дуднещия Пепас отне възможността да го чуя със сигурност. Затова сам може да си говорим "може би", но никога няма да сме сигурни
цитирай
17. borjanmljakov - Да разбирам ли, че войвой има
01.04.2009 16:51
грамадни цици?
цитирай
18. анонимен - @17
01.04.2009 16:52
факт
цитирай
19. viovioi - много си ранобуден??!!
02.04.2009 09:09
В 7.28 си надникнал в моя блог? Питам се защо ли, защо ли??
цитирай
20. lempicka - Супер!
02.04.2009 10:32
Колко сте позитивни тук...! Веднага се размечтах да приличам поне малко на това 'тайнствено лице'... :D
цитирай
21. baletlnetpepas - Как защо бе скъпа вйовйой
02.04.2009 11:20
спътнице моя?! Разбрах за вашите големи цици и си рекох дали не сте им сложила една снимка - оказа се, че на аватара имате някакъв задник.

Лемпичке, относно вас получих сигурна информация, че сте провинциалист. Това вече показва обща генетика с тайнственото лице.
цитирай
22. анонимен - Познавам тайнсвената блогерка (d***y)
05.04.2009 11:55
тя е имала интимна връзка с Хищникът от www.friends.bg

http://www.friends.bg/index.php?navPage=search&subPage=view&p_id=22102
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: baletlnetpepas
Категория: Други
Прочетен: 944372
Постинги: 385
Коментари: 3854
Гласове: 4536
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930