Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2009 18:54 - Едно извинение (човешко е да се греши, но божествено е да се прощава)
Автор: baletlnetpepas Категория: Други   
Прочетен: 1108 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 13.02.2009 10:30


 
 
 
 
Приятели,
наскоро публикувах една от поредните си вдъхновени творби. В нея заявявах, че всеки който не я хареса, ако е от мъжки пол е педераст, а ако е от женски - свиня. Много хора ми писаха, че са се почувствали засегнати от факта, че съм ги обидил на свиня или педераст. Някои даже ми изпратиха свои стихове, за де се убедя колко груба е била моята лирика, и колко силна и въздействаща тяхната (благодаря им).

Приятели,
оказа се че съм се объркал, с което съм нагрубил вас, моите приятели, а и предполагам, вашите приятели, на които сте прочели стиховете ми. Днес като го прочетох се оказа, че на мен това стихотворение въобще не ми харесва. Смятам го за глупаво, заядливо, плоско и абсолютно не пристойно за възвишената ми същнст. Очвидно, попаднал в капана на собствената си простотия съм нарекъл сам себе си педераст! (е какво пък, в крайна сметка не мога да се обидя сам себе си, тъй като най-добре знам що за стока съм)

Приятели,
как да обясня случилото се. Оказа се, че музата ме била хванала и чрез моите ръце е писала божествено стихотворение. Музата обаче, като всяко своенравно създание, което си играе с нашите  човешки тела в един момент заебала цялата работа и поставила знакът *, за да може като се върне да знае до къде е била стигнала. Аз обаче с простия си акъл съм си бил помислил, че лично съм сътворил предните редове когато съм се освестил от вдъхновението на музата. Погледнал съм написаното, видял съм знакът * и с цялата си простота, съм решил, че съм го поставил, за да напиша някаква бележка под линия. А какво може да напише под линия едно безсмислено и неградивно същество каквото е човека оставен без муза? Естествено, че нещо безсмислено и неградивно - купчинка лайна изсмукана от пръстите! 

И така приятели,
оставен без своята муза сътворих нещо подобно на повечето постове в блог.бг. Погледнах го днес и се засрамих от себе си.

Моля ви простете ми - човешко е да се греши, но прошката, която ще ми дадете ще ви направи богоравни.
Обичам ви и ридая пред вас!

Балетлнетпепас



Гласувай:
0



1. martito - Глупости!. . . Човешко е да се греши и ...
12.02.2009 22:56
Глупости!...
Човешко е да се греши и аз смятам, че точно този твой пост е грешка. Простено да ти е, че си го написал:)
цитирай
2. baletlnetpepas - Благодаря ти martito
12.02.2009 23:10
въпреки, че не ми прощаваш за това което исках, тове че ми прощаваш за друга неосъзната моя грешка ме пради щастлив и доволен от живота
цитирай
3. viovioi - божествено ти прощавам.
13.02.2009 08:58
Защото извинението си го бива:) Само това с купчинката л..., изсмукани от пръста е прекалено, но пък добавеното накрая "Обичам Ви и ридая пред вас" може да разнежи и най-безчувствената блогърка(да не говорим за поетичната душа)
цитирай
4. анонимен - Луд!
13.02.2009 10:49
Аз ако сгреша, никога не си признавам!

\m/
//
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: baletlnetpepas
Категория: Други
Прочетен: 939563
Постинги: 385
Коментари: 3854
Гласове: 4536
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031