Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2009 12:39 - Предупреждение... и напомняне!!
Автор: baletlnetpepas Категория: Други   
Прочетен: 1133 Коментари: 3 Гласове:
0



 
 
 
 
Скъпи приятели,
като всеки самовлюбен блогър и аз внимателно следя, кой ми влиза в блога и кой гласува за него. Така напремер, не мога да не отбележа, че блогъра турбоч никога е е сред тези, които влизат в блога ми, но за сметка на това се е случвало да коментира в своя блог мои публикации. Това естествено е мерзко и низко, но ние всички добре го познаваме и нищо гнусно изваршено от него не е в състояние да ни учуди.

Не затова обаче искам да ви пиша днес, а да ви предупредя и да ви напомня.
Първо, по-важното, предупреждението (защото То спасява животи и блогове). Днес, в 08:57 и 08:59блогът ми е фиксирал посещението на едно лице с ник blogbg. Както добре знаете под този ниг се подвизават анонимните ченгета, които шпионират, човъркат, събират компромани и ги използват винаги когато нещо отвратително трябва да се случи. Така и никой не си призна, че стои зад това безлично и ужасяващо име. Така че приятерли внимавайте - анонимници с власт дебнат в нашите блогове и нищо чудно скоро някой да се опари от безименната им смрад.
Това бе предупреждението, сега за напомнянето.

Както добре знаете, обещах награда за 1000 глас, който ще получа за блога (ако междувременно, естествено, анонимната гад не ме е изтрила, защото в блог.бг никога не може да си правиш дългосрочни планове - както в всяко тоталитарно общество междувпрочем). Днес отбелязвам, че гласовете ми са стигнали до 986 и остават само 14 до щастливия номер. Може би още днес ще се разбере печелившия.

бързай блогърю, ТОВА МОЖЕ ДА СИ ТИ!


Тагове:   напомняне,


Гласувай:
0



1. balhata - Защо трябва да ни пука за това,че ни трият всичко?
19.01.2009 12:58
На мен лично вече грам не ми пука да ти кажа,в началото и аз се дразнех като теб,обаче ги "нахраних" с една много подходяща песничка и оттогава........нищо.И да ми закрият блога,лошо е за тях,както и ако закрият който и да боло блог.Не им се ядосвай,няма смисъл да се хабиш за хора като тях.Поздрави:)))
цитирай
2. baletlnetpepas - гласувайте приятели
19.01.2009 13:28
само още 10 места до голямата награда.
Бълха, благодаря за коментара, но нямам нужда от успокоения, аларма трябва - като ми влезе анонимник в блога да свири, за да хвана гьостерицата и да види той как се пипа чуждо имане.
цитирай
3. анонимен - Ако ме цапардосат заради Турбоч,
19.01.2009 16:35
така ще го сритам по гъза, че и баща му, Апостол Апостолов, няма да го познае!

:@
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: baletlnetpepas
Категория: Други
Прочетен: 939418
Постинги: 385
Коментари: 3854
Гласове: 4536
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031