Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2009 23:46 - Завърнах се!...И ви зова за Помощ!
Автор: baletlnetpepas Категория: Други   
Прочетен: 1148 Коментари: 8 Гласове:
0



 
 
 

 
Здравейте приятели,
Както всички забелязвате, днес аз се завръщам във вашето гостоприемно общество.
Дълго отсъствах и сигурно се питате къде бях? Ще ви отговоря. Бях насаме с мислите си. Разговарях на дълго и на широко с тях и накрая те ме убедиха, че присъствието ми сред вас, в този блог е просто наложително.

И съгласете се, откакто напуснах блога той вече не е същия. Не се случва нищо интересно! Това ме накара да се замисля, каква ли е причината, защото, както казва Хортес от Валядолид: "В причинно - следствения свят не съществува следствие без причина."

Възможно ли е аз да съм причина за всичко това?

Дълго време разсъждавах върху този въпрос, приятели, и стигнах до извода, че НЕ Е възможно аз да съм причината, но, при всички положения, съпричинявам с нещо този негативен резултат. Това постави пред мен, с пълна сила, въпросът за конкретното мое съпричиняване на повсеместната тъпота властваща в блог.бг.

Какво е то? До колко то е съзнателно? До каква степен съм длъжен да го предвидя?

Всички тези въпроси не ми даваха мира, докато накрая мислите, с които разговарях, не ме убедиха да се върна сред вас, за да ви помоля да ми помогнете в изследването ми.
Зова ви за помощ приятели! Помогнете ми да отговоря на поставените въпроси.


С непоклатимо чувство на поклон и любов към вас
Балетлнетпепас


П.П.
Скъпа Войвой,
надявам се ще ми простите това, че ви напуснах съвсем ненадейно и без да давам каквито и да е обяснения за напълно необяснимото си поведение. Знам, това е непростимо, но се надявам в вашето голямо полицейско сърце от Монтана да се намери зрънцето на прошката.
Твой разкайващ се
Балетлнетпепас



Гласувай:
0



1. анонимен - като начало
14.01.2009 00:24
би могъл да започнеш с малко по-кратки и удобни за прочит публикации
цитирай
2. baletlnetpepas - Бале,
14.01.2009 00:29
смятам, че включването ви е напълно безпредметно при поставените от мен въпроси! Ако няма какво да напишеш, то моля те прочети малко повече по темата. След това, естествено, си добре дошъл за да споделиш всичко, което те вълнува. Започни от там, че вълната е основен проблем във физиката.
цитирай
3. анонимен - Не разбрах какви са въпросите,
14.01.2009 09:07
но присъствието ти ми създава комфорт!

Добре дошел отново!
цитирай
4. baletlnetpepas - Злика????!!
14.01.2009 10:17
Хеви метъла на никого на прощава. Ще ти помогна обаче тъй като днес съм в особенно приповдигнато християнско настроение. Ето ти една подсказка: Въпросите, чисто формално, са следвани от знакът въпросителен изглеждащ последния начин "?" Намирайки ги, и прочитайкиги внимателно в главата ти трябва да протечат токове, но не на AC/DC, а мисловни. На ниво психика това трябва да са въпроси относно моите въпроси. По този начин накрая ще достигнеш до някакво разбиране какви са моите въпроси. То може да не е съвършенно, но със сигулност ще бъде сериозен напредък на фона на пълното неразбиране, което цари в момента.
цитирай
5. анонимен - Ще замоля някоя по-умна от мен
14.01.2009 12:14
блогерка да ми "екстракт"-не въпросите, пак не успях :-D
цитирай
6. baletlnetpepas - Няма да се плашиш
14.01.2009 13:00
аз се изразявам винаги с алюзии, тъй като съм чел много и съм доста интелигентен
цитирай
7. viovioi - да ти простая?
14.01.2009 15:33
никога!! 5 месаца е много време да остана без мъж до себе си!
цитирай
8. baletlnetpepas - но пре любима
14.01.2009 20:08
аз не те карам да оставаш без мъж, а да ми простиш.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: baletlnetpepas
Категория: Други
Прочетен: 945696
Постинги: 385
Коментари: 3854
Гласове: 4536
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930