Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2008 10:41 - Какво бих направил, ако знаех, че свършекът на света ще настъпи точно след 10 часа и нямам никакви финансови ограничения
Автор: baletlnetpepas Категория: Други   
Прочетен: 2538 Коментари: 17 Гласове:
0



 Това е по задание на блогърката ДВД http://dvd.blog.bg/viewpost.php?id=231812. Тъй като финала ми е наистина оригинален, смятам, че именно аз заслужавам обявената награда
 
 

Жега е... лято е... мързеливо е...
но най-хубавото е, че след 10 часа всичко ще свърши, а аз нямам никакви финансови ограничения.
Ограбих банка и дръпнах чантата на една възрастна жена на пазара.
Веднага след това пратих СМС на Мишо Шамара, който гласеше - "Яд ли те е копеле?". Много смешен СМС беше.
Сега стоя на сянка и хуля случайните минувачи. Но не ги обиждам, казвам им: "Добър ден", но си мисля "Ако знаеш какво те чака много добър ще ти се стори деня!" И почвам да си се хиля сам. Щото съм се напушил като прасе.
Един приятел си гледаше в къщи и аз му разбих апартамента, отрязах му растението изсуших го в микровълновата му печка и взех доста голямо количество. Останалото му го оставих с една бележка на масата, която гласеше:
"Не се сърди! Скоро всички ще умрем, така че нека си простим!
Подпис: Любящ те приятел"
А минувачите ме заобикалят и дори не ми казват добър ден. Някак си, все едно ги е срам от нещо.
Гледам си часовника и виждам, че имам още доста време.
Отидох в църква да се помоля. Тогава усетих вдъхновение свише. Запътих се към свещеника и му казах:
"Имам вдъхновение свише мога ли да говоря"
Той ме погледна изненадано, видя че говоря сериозно и ме поведе към стаичката за изповеди.
Аз обаче бях смел. Казах му: "Отче, защо трябва само ти да изпиташ извратеното удоволствие от това да ти шушна греховете си. Аз ще ги кажа тук, пред всички".
Тогава почнах да крещя и нали имах вдъхновение, не знам какво съм говорил.
Виж какъв майтап, от всички хора, само вдъхновения не знае какво е говорил другите всички са чули по нещо. Това го разбрах в полицията, няколко часа по-късно когато ми дадоха да прочета показанията на възмутените граждани.
Опитах се да обясня: "Вижте, господин полицай. Не е в моя начин на говорене да кажа "...яжте ми хуя, аз съм богат!". Аз бих използвал съвсем различни думи!"
Полицаят бе човек. Пусна ме. Гледам си часовника - още час време. Казвам му. "Давам ти веднага 100 000, ако ме пуснеш". И той ме пусна. Добър човек. Благослових го. Казах му: След час тази пари няма да ти трябват, така че бързай да ги похарчиш."

Отидох на бар. От онези арт - барове , пълни с арт-среди. Няма по-арт място от това. И мен като ме хвана едно вдъхновение. И като почнах да драскам с флумастер по стените. Идва шефа (много арт човек) и ми вика: "К"во праиш бе!". А аз му отговарям "Арт!".
Изхвърлиха ме.
Гледам, още минута, и си търся удобно място за гледане. Все пак не всеки ден се случва края на света.
По едно време ми притъмня... Май обаче ме е блъснала кола на невнимателен провинциалист.
 Пак изпуснах купона!




Гласувай:
0



1. viovioi - DVD така и не обяви каква е наградата!
09.09.2008 10:50
Дали е нещо което си заслужава? Ако не е, то я напляскай друг път да не си прави каламбури със старите вълци.
цитирай
2. анонимен - Защо публикуваш тези фермани,
09.09.2008 13:06
след като много добре знаеш, че не ги чета?!
цитирай
3. baletlnetpepas - Как защо бе бале
09.09.2008 13:09
за интелигентната, четяща и искаща да знае публика. Както и за да те е яд, че не си стигнал до края!
цитирай
4. анонимен - Какъв край?!
09.09.2008 15:29
Аз такива не ги и почвам.
цитирай
5. baletlnetpepas - Това означава
09.09.2008 15:35
че си пропуслан да се запознаеш с творчеството на един от най-великите творци в блог.бг
Аз
цитирай
6. ahmeddogan - мишо шамара
09.09.2008 16:10
се ядосал на копеле, защото не знае разликата м/у пич-копеле:) забавано
цитирай
7. baletlnetpepas - Догане
09.09.2008 16:21
признай, че по-забавен разказ не си чел и че каламбурът ми с израза "копеле" изпрапратен до един варненски "авер" е много хитроумен.
цитирай
8. анонимен - Толкова приказки се изприказваха
09.09.2008 17:43
за тоя разказ, че се напънах и го прочетох. Бива.
цитирай
9. baletlnetpepas - двд
09.09.2008 22:00
трогнат съм от наградата, а похвалата на бале направо изкара сълзи от мен.
Колкото до вйо сигурен съм, че като съвременна жена тя няма да изревнува, но все пак пред несигурните ти гърди предпочитам сигурната бира.
Благодаря на семейството и на приятелите ми без тях никога нямаше да получа тази награда.
цитирай
10. baletlnetpepas - Аз се надявам
10.09.2008 08:58
също
цитирай
11. ahmeddogan - чакай, чакай
10.09.2008 11:23
мн бързо се провъзгласи за победител...дедлайнът го няма, а двд мн лесно черпи с бира, един блогер се напънал и айде по бира....
цитирай
12. baletlnetpepas - Догане не завиждай
10.09.2008 12:13
да се беше напънал и ти, а аз освен бира може и да получа гледката на двдшките цици
цитирай
13. ahmeddogan - бира и двд'ис цициз=кеф
10.09.2008 13:08
кое е по-важното от 2-те:)
цитирай
14. baletlnetpepas - Зависи
10.09.2008 13:48
от бирата и от циците. Всяко едно от тях може да е важно за големия кеф.
цитирай
15. ahmeddogan - абе
10.09.2008 16:46
не знам за каква бира и цици говориш, язък за услията, ето виж това:
http://dvd.blog.bg/viewpost.php?id=232298
цитирай
16. baletlnetpepas - Благодаря ДВД
17.09.2008 10:47
кога ще мога да си получа наградата
цитирай
17. baletlnetpepas - Другата сряда
18.09.2008 08:19
ми се струва чудесно. Да не забрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: baletlnetpepas
Категория: Други
Прочетен: 944157
Постинги: 385
Коментари: 3854
Гласове: 4536
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930